Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dacia SANDERO II 1.5 dCi 75 / Blue dCi 75 (B8JW, B8M4, B8AH, B8M7, B8M6) (2012.10-???) 75km » 83-1942 elstock
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Ii 1.5 Dci 75 / Blue Dci 75 (b8jw, B8m4, B8ah, B8m7, B8m6) (2012.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1942 ELSTOCK

83-1942 Zacisk hamulca ELSTOCK
303.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1942

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1942
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,9
nr EAN5704651419352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1942 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB P. VITO/VIANO 03- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0044202883
MERCEDES-BENZ      0044205483
MERCEDES-BENZ      A0044202883
MERCEDES-BENZ      A0044205483
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1942 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1942 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu