Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 e-XGi (2012.02-???) 147km » 83-2181 elstock
wybrany samochód: 
Ssangyong Korando (ck) 2.0 E-xgi (2012.02-???) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2181 ELSTOCK

83-2181 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-2181
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2181

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2181
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]321
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,2
nr EAN5704651437998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2181 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. ASTRA/CASCADA/INSIGNIA/ZAFIRA 1,4-2,8 11- PR
numery OEM:
OPEL      13578803
OPEL      542149
OPEL      542157
SAAB      13279641
VAUXHALL      13578803
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2181 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2181 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu