Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8P1) 2.0 TDI (2006.06-2008.06) 163km » 86-1947 elstock
wybrany samochód: 
Audi A3 (8p1) 2.0 Tdi (2006.06-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1947 ELSTOCK

86-1947 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1947
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1947

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1947
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
MateriałStal
Ciężar netto [kg]1,5
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
nr EAN5704651423175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1947 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA T. CEE'D/PRO CEE'D 1,4-2,0 07- LE
numery OEM:
HYUNDAI      58210-1H300
HYUNDAI      58310-1HA00
KIA      58310-1HA00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1947 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1947 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu