Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35C21, 35S21, 40C21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2019-???) 211km » 86-3066 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35c21, 35s21, 40c21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2019-???) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-3066 ELSTOCK

86-3066 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-3066

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-3066

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów87-3066
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2
nr EAN5704651065269

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-3066 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SSANGYONG T. ACTYON/KORANDO 10- LE
numery OEM:
SSANGYONG      48410-34050
SSANGYONG      4841034050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-3066 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-3066 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu