Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Suzuki DR DR 800 (SR42B) (1990.01-1990.12) 27km » 460164 era
wybrany samochód: 
Suzuki Dr Dr 800 (sr42b) (1990.01-1990.12) 27km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, OEM 460164 ERA

460164 Silnik wycieraczek, OEM ERA
652.00 zł
Kup

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

460164

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość połączeń5
nr EAN8053379046225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, OEM 460164 ERA

numery OEM:
NISSAN      28810-00QAB
NISSAN      28810-00QAC
OPEL      44 08 625
OPEL      44 14 681
OPEL      91 160 081
OPEL      93 160 791
RENAULT      77 01 055 893
RENAULT      77 01 473 363

Zastosowanie Silnik wycieraczek, OEM 460164 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek, OEM 460164 ERA:

Celestyn, Mikołów
2022-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.