Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 671034 era

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja 671034 ERA

671034 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja ERA
416.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

671034

dostawca:

ERA

Średnica [mm] 110
Tylko w połączeniu z Sanden PXE16
Liczba rowków 6
nr EAN 8053379553686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja 671034 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 E
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 G
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 H
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 J
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 L
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 N
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 NX
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 QX
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 S
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 SX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 B
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 BX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 D
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 FX
VOLKSWAGEN      1K0 820 859
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 M
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 QX
VOLKSWAGEN      5K0 820 803 X
VOLKSWAGEN      5Q0 820 803 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja 671034 ERA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.