
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M8X1 |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Długość całkowita [mm] | 124,5 |
| Specyfikacja | Twin Coil |
| nr EAN | 8053379144495 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886007 ERA
| BMW | 12 23 7 806 041 | |
| CITROËN | 5960 78 | |
| CITROËN | 5960 79 | |
| CITROËN | 5960 F9 | |
| CITROËN | 96 501 000 80 | |
| FIAT | 9650100080 | |
| FORD | 1369590 | |
| FORD | 1447128 | |
| FORD | 2S6Q 6M090 BA | |
| FORD | 2S6Q 6M090 BB | |
| MAZDA | Y404-18601 | |
| MAZDA | Y404-18601-A | |
| PEUGEOT | 5960 78 | |
| PEUGEOT | 5960 79 | |
| PEUGEOT | 5960 F9 | |
| PEUGEOT | 96 501 000 80 | |
| TOYOTA | SU001-00850 | |
| TOYOTA | SU001-00894 | |
| VOLVO | 31216248 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886007 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.