Napięcie [V] | 10,5 |
Technika połączeń | M5 |
Wymiar gwintu | M18X1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Głębokość zabudowy [mm] | 25 |
Długość całkowita [mm] | 89 |
Specyfikacja | Single Coil |
nr EAN | 8053379147014 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886202 ERA
FORD | 5023371 | |
FORD | 6048827 | |
FORD | 78GB 6M090 BA | |
OPEL | 12 14 300 | |
OPEL | 34 43 087 | |
OPEL | 97 725 357 | |
PEUGEOT | 5415813 | |
PEUGEOT | 5961 05 | |
PEUGEOT | 5961 22 | |
PEUGEOT | 5962 C7 | |
PEUGEOT | 79 325 676 19 | |
PEUGEOT | HG26 21 | |
RENAULT | 08 54 997 100 | |
RENAULT | 50 01 829 283 | |
RENAULT | 79 32 563 970 | |
VOLVO | 870680 | |
VOLVO | 870846 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886202 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.