Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 8435050610831 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 74148 FAE
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
N10302101, N10302102
1275580
46751764, 71735464
FIAT | 46751764 | |
FIAT | 71735464 | |
VOLVO | 1275580 | |
VOLKSWAGEN | N 103 021 01 | |
VOLKSWAGEN | N 103 021 02 |
Zastosowanie Świeca żarowa 74148 FAE w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.