Napięcie [V] | 11 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1.00 | |
nr EAN | 5050100000566 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS342 DELPHI
AUDI | N 101 401 01 | |
AUDI | N 101 401 02 | |
AUDI | N 101 401 03 | |
AUDI | N 101 401 04 | |
AUDI | N 101 401 05 | |
CITROËN | 5962.4J | |
FORD | 1037204 | |
FORD | 1669977 | |
FORD | 95VW6M090AA | |
FORD | 95VW6M090AB | |
FORD | EZD 33 | |
NISSAN | 11065-BN701 | |
OPEL | 1214020 | |
OPEL | 1214082 | |
OPEL | 4402724 | |
OPEL | 4409469 | |
OPEL | 4416912 | |
OPEL | 4419054 | |
OPEL | 9110724 | |
OPEL | 91158701 | |
OPEL | 93189648 | |
OPEL | 93196829 | |
OPEL | 93196922 | |
OPEL | 95508494 | |
PEUGEOT | 5962.4J | |
RENAULT | 7700 111 323 | |
RENAULT | 8200 090 817 | |
RENAULT | 8200 434 855 | |
RENAULT | 8200 490 950 | |
SEAT | N 101 401 01 | |
SEAT | N 101 401 02 | |
SEAT | N 101 401 03 | |
SEAT | N 101 401 04 | |
SEAT | N 101 401 05 | |
SKODA | N 101 401 01 | |
SKODA | N 101 401 02 | |
SKODA | N 101 401 03 | |
SKODA | N 101 401 04 | |
SKODA | N 101 401 05 | |
SUZUKI | 18550-84A00000 | |
SUZUKI | 18550-84A50000 | |
SUZUKI | 18550-84A51000 | |
VAUXHALL | 1214020 | |
VAUXHALL | 1214082 | |
VAUXHALL | 4402724 | |
VAUXHALL | 4409469 | |
VAUXHALL | 4416912 | |
VAUXHALL | 4419054 | |
VAUXHALL | 9110724 | |
VAUXHALL | 91158701 | |
VAUXHALL | 93189648 | |
VAUXHALL | 93196829 | |
VAUXHALL | 93196922 | |
VAUXHALL | 95508494 | |
VOLVO | 1275498 | |
VOLVO | 1275580 | |
VOLKSWAGEN | 1037204 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 01 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 02 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 03 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 04 | |
VOLKSWAGEN | N 101 401 05 |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS342 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020