| Napięcie [V] | 11 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1.00 | 
| nr EAN | 5050100000566 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS342 DELPHI
| AUDI | N 101 401 01 | |
| AUDI | N 101 401 02 | |
| AUDI | N 101 401 03 | |
| AUDI | N 101 401 04 | |
| AUDI | N 101 401 05 | |
| CITROËN | 5962.4J | |
| FORD | 1037204 | |
| FORD | 1669977 | |
| FORD | 95VW6M090AA | |
| FORD | 95VW6M090AB | |
| FORD | EZD 33 | |
| NISSAN | 11065-BN701 | |
| OPEL | 1214020 | |
| OPEL | 1214082 | |
| OPEL | 4402724 | |
| OPEL | 4409469 | |
| OPEL | 4416912 | |
| OPEL | 4419054 | |
| OPEL | 9110724 | |
| OPEL | 91158701 | |
| OPEL | 93189648 | |
| OPEL | 93196829 | |
| OPEL | 93196922 | |
| OPEL | 95508494 | |
| PEUGEOT | 5962.4J | |
| RENAULT | 7700 111 323 | |
| RENAULT | 8200 090 817 | |
| RENAULT | 8200 434 855 | |
| RENAULT | 8200 490 950 | |
| SEAT | N 101 401 01 | |
| SEAT | N 101 401 02 | |
| SEAT | N 101 401 03 | |
| SEAT | N 101 401 04 | |
| SEAT | N 101 401 05 | |
| SKODA | N 101 401 01 | |
| SKODA | N 101 401 02 | |
| SKODA | N 101 401 03 | |
| SKODA | N 101 401 04 | |
| SKODA | N 101 401 05 | |
| SUZUKI | 18550-84A00000 | |
| SUZUKI | 18550-84A50000 | |
| SUZUKI | 18550-84A51000 | |
| VAUXHALL | 1214020 | |
| VAUXHALL | 1214082 | |
| VAUXHALL | 4402724 | |
| VAUXHALL | 4409469 | |
| VAUXHALL | 4416912 | |
| VAUXHALL | 4419054 | |
| VAUXHALL | 9110724 | |
| VAUXHALL | 91158701 | |
| VAUXHALL | 93189648 | |
| VAUXHALL | 93196829 | |
| VAUXHALL | 93196922 | |
| VAUXHALL | 95508494 | |
| VOLVO | 1275498 | |
| VOLVO | 1275580 | |
| VOLKSWAGEN | 1037204 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 02 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 03 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 04 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 05 | 
Zastosowanie Świeca żarowa HDS342 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.