Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 12 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Długość [mm] | 92 |
Głębokość zabudowy [mm] | 25 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 16 |
Zbieżność stożka | 63 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 4014427025641 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa GN855 BERU
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
N10140101, N10140102, N10140103, N10140104, N10140105
N10140101, N10140102, N10140103, N10140104, N10140105
N10140101, N10140102, N10140104, N10140105
1037204, 1669977, 95VW6M090AA, 95VW6M090AB
N10140101, N10140102, N10140104, N10140105
AUDI | N10140101 | |
AUDI | N10140102 | |
AUDI | N10140103 | |
AUDI | N10140104 | |
AUDI | N10140105 | |
FORD | 1037204 | |
FORD | 1669977 | |
FORD | 95VW-6M090-AA | |
FORD | 95VW-6M090-AB | |
RENAULT | 82 00 421 091 | |
SEAT | N10140101 | |
SEAT | N10140102 | |
SEAT | N10140104 | |
SEAT | N10140105 | |
SKODA | N10140101 | |
SKODA | N10140102 | |
SKODA | N10140104 | |
SKODA | N10140105 | |
VOLKSWAGEN | N10140101 | |
VOLKSWAGEN | N10140102 | |
VOLKSWAGEN | N10140103 | |
VOLKSWAGEN | N10140104 | |
VOLKSWAGEN | N10140105 | |
VAG | N 101 401 01 | |
VAG | N 101 401 02 | |
VAG | N 101 401 03 | |
VAG | N 101 401 04 | |
VAG | N 101 401 05 |
Zastosowanie Świeca żarowa GN855 BERU w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa GN855 BERU:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Beru AG to niemiecka firma produkująca części zamienne do samochodów, z siedzibą w Ludwigsburgu. Firma została założona w 1916 roku i jest jednym z wiodących producentów części zamiennych na świecie. Beru specjalizuje się w produkcji czujników, świec zapłonowych i innych elementów elektronicznych, które są używane w samochodach osobowych i ciężarowych.
W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci firma rozszerzyła swoją działalność na rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Beru jest znana z dostarczania produktów o wysokiej jakości i innowacyjności, co pozwala im utrzymywać pozycję lidera w branży.