
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M5 / 3 Nm |
| Długość [mm] | 58 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 21 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Natężenie prądu [A] | 14 |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 25 |
| Moment gnący [Nm] | 45 |
| nr EAN | 4014427003786 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa GN857 BERU
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
1590417, 6075812, 795F6M090AA, 795F6M090CA
N10213001, N10213002, N10302101, N10302102
061905061, 068905061, N01908101, N01908102, N01908104, N0190811, N0190812, N0190814, N01909701, N0190971, N01910001, N01910002, N01910005, N01910006, N0191002, N0191005, N0191006, N10213001, N10213002, N0191001, N10302101, N10302102
1257141, 1257142, 1257889, 1324683
N10213001, N10213002, N10302101, N10302102
11065V0700, 11065V0710, 11065Y 9703, 11065Y9703
7701414077, 7701414088, 7700854538, 7700856292, 7700867617, 7701349949, 8671004016
N10213002, N10302101, N10302102
M816732
| AUDI | N10213001 | |
| AUDI | N10213002 | |
| AUDI | N10302101 | |
| AUDI | N10302102 | |
| CITROËN | 5962 1X | |
| CITROËN | E161001 | |
| CITROËN | E161020 | |
| FORD | 1590417 | |
| FORD | 6075812 | |
| FORD | 795F-6M090-AA | |
| FORD | 795F-6M090-CA | |
| MITSUBISHI | M 816 732 | |
| NISSAN | 11065-V0700 | |
| NISSAN | 11065-V0710 | |
| NISSAN | 11065-Y 9703 | |
| NISSAN | 11065-Y9703 | |
| OPEL | 56 14 216 | |
| RENAULT | 77 01 414 077 | |
| RENAULT | 77 01 414 088 | |
| RENAULT | 7700854538 | |
| RENAULT | 7700856292 | |
| RENAULT | 7700867617 | |
| RENAULT | 7701349949 | |
| RENAULT | 7701414077 | |
| RENAULT | 7701414088 | |
| RENAULT | 86 71 004 016 | |
| RENAULT | 8671004016 | |
| SEAT | N10213001 | |
| SEAT | N10213002 | |
| SEAT | N10302101 | |
| SEAT | N10302102 | |
| SKODA | N10213002 | |
| SKODA | N10302101 | |
| SKODA | N10302102 | |
| VOLVO | 1257141 | |
| VOLVO | 1257142 | |
| VOLVO | 1257889 | |
| VOLVO | 1324683 | |
| VOLKSWAGEN | 061905061 | |
| VOLKSWAGEN | 068 905 061 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 081 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 081 02 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 081 04 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 081 1 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 081 2 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 081 4 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 097 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 097 1 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 02 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 05 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 06 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 2 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 5 | |
| VOLKSWAGEN | N 019 100 6 | |
| VOLKSWAGEN | N 102 130 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 102 130 02 | |
| VOLKSWAGEN | N0191001 | |
| VOLKSWAGEN | N10302101 | |
| VOLKSWAGEN | N10302102 | |
| GLAS | B 18 N |
Zastosowanie Świeca żarowa GN857 BERU w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa GN857 BERU:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Beru AG to niemiecka firma produkująca części zamienne do samochodów, z siedzibą w Ludwigsburgu. Firma została założona w 1916 roku i jest jednym z wiodących producentów części zamiennych na świecie. Beru specjalizuje się w produkcji czujników, świec zapłonowych i innych elementów elektronicznych, które są używane w samochodach osobowych i ciężarowych.
W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci firma rozszerzyła swoją działalność na rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Beru jest znana z dostarczania produktów o wysokiej jakości i innowacyjności, co pozwala im utrzymywać pozycję lidera w branży.