
| Konstrukcja świec żarowych | z czujnikiem ciśnienia |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 4 |
| Technika połączeń | 4 mm PIN (PSG) |
| Długość [mm] | 149 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| nr EAN | 4044197858545 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, PSG PSG007 BERU
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
03L905061D, 03L905061E, 03L905061F, 03L905061G, 03L905061H, 03L905061K
03L905061D, 03L905061E, 03L905061F, 03L905061G, 03L905061H, 03L905061K
03L905061F, 03L905061G, 03L905061H, 03L905061K
03L905061F, 03L905061G, 03L905061H, 03L905061K
| AUDI | 03L905061D | |
| AUDI | 03L905061E | |
| AUDI | 03L905061F | |
| AUDI | 03L905061G | |
| AUDI | 03L905061H | |
| AUDI | 03L905061K | |
| SEAT | 03L905061F | |
| SEAT | 03L905061G | |
| SEAT | 03L905061H | |
| SEAT | 03L905061K | |
| SKODA | 03L905061F | |
| SKODA | 03L905061G | |
| SKODA | 03L905061H | |
| SKODA | 03L905061K | |
| VOLKSWAGEN | 03L905061D | |
| VOLKSWAGEN | 03L905061E | |
| VOLKSWAGEN | 03L905061F | |
| VOLKSWAGEN | 03L905061G | |
| VOLKSWAGEN | 03L905061H | |
| VOLKSWAGEN | 03L905061K | |
| VAG | 03L 905 061 D | |
| VAG | 03L 905 061 E | |
| VAG | 03L 905 061 F | |
| VAG | 03L 905 061 G | |
| VAG | 03L 905 061 K |
Zastosowanie Świeca żarowa, PSG PSG007 BERU w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, PSG PSG007 BERU:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Beru AG to niemiecka firma produkująca części zamienne do samochodów, z siedzibą w Ludwigsburgu. Firma została założona w 1916 roku i jest jednym z wiodących producentów części zamiennych na świecie. Beru specjalizuje się w produkcji czujników, świec zapłonowych i innych elementów elektronicznych, które są używane w samochodach osobowych i ciężarowych.
W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci firma rozszerzyła swoją działalność na rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Beru jest znana z dostarczania produktów o wysokiej jakości i innowacyjności, co pozwala im utrzymywać pozycję lidera w branży.