Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 143D knecht

Filtr oleju OX 143D KNECHT

OX 143D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 143D
Filtr oleju OX 143D
OX 143D
knecht OX 143D Filtr oleju
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

79605619, OX 143D ECO

numer części:

OX 143D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 153
Średnica [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 19,5
nr EAN 4009026051009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 143D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, IBIZA III, INCA 1.9D/2.0D/2.5D 03.95-
numery OEM:
AUDI      038115466
AUDI      038115466A
AUDI      074115562
AUDI      74115562
FORD      1100696
FORD      XM216744AA
SEAT      074115562
SEAT      74115562
SKODA      074115562
SKODA      74115562
VOLKSWAGEN      074115562
VOLKSWAGEN      74115562
VAG      038115466
VAG      038115466A
VAG      074115562
VAG      74115562

Zastosowanie Filtr oleju OX 143D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 143D KNECHT:

2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 143Dzobacz instrukcję montażu OX 143D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.