Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, OX 143D knecht

Filtr oleju OX 143D KNECHT

OX 143D Filtr oleju KNECHT
17.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (83 ocen)
numery handlowe:

79605619, OX 143D ECO

numer części:

OX 143D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 153
Średnica [mm] 65,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 19,5
nr EAN 4009026051009
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 143D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5; FORD GALAXY I, GALAXY MK I; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, INCA, LEON, TOLEDO II 1.9D/2.0D/2.5D 03.95-
numery OEM:
AUDI      038115466
AUDI      038115466A
AUDI      074115562
AUDI      74115562
FORD      1100696
FORD      XM216744AA
SEAT      074115562
SEAT      74115562
SKODA      074115562
SKODA      74115562
VW (VOLKSWAGEN)      074115562
VW (VOLKSWAGEN)      74115562
VAG      038115466
VAG      038115466A
VAG      074115562
VAG      74115562

Zastosowanie Filtr oleju OX 143D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 143D KNECHT:

2020-06-22
 3/5
Wysoka cena
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-03
 5/5
Do swojego samochodu zakładam zawsze części knecht jak są dostępne
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Ok
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 143Dzobacz instrukcję montażu OX 143D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.