Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, OX 370D knecht

Filtr oleju OX 370D KNECHT

OX 370D Filtr oleju KNECHT
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (90 ocen)
numery handlowe:

70317081, OX 370D ECO

numer części:

OX 370D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 125
Średnica [mm] 63,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 31,5
nr EAN 4009026508015
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 370D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S80 I, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 II, V70 III, XC60 I, XC70 I, XC70 II, XC90 I; FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.0-2.5ALK 01.01-
numery OEM:
FORD      1371199
FORD      1421704
FORD      6G9N6744BA
FORD      6M5G6744AA
VOLVO      30677920
VOLVO      30757157
VOLVO      30788821
VOLVO      3875233
VOLVO      8642570
VOLVO      8642570-0
VOLVO      8692305
VOLVO      8692305-0

Zastosowanie Filtr oleju OX 370D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 370D KNECHT:

2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny
2020-05-11
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-03-10
 5/5
Zakup OX 143D knecht polecenia mechanika
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 370Dzobacz instrukcję montażu OX 370D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.