Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 534 knecht

Filtr oleju OC 534 KNECHT

OC 534 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 534
Filtr oleju OC 534
OC 534
knecht OC 534 Filtr oleju
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

70367061

numer części:

OC 534

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 65,2
Wysokość [mm] 71
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 61,5
Średnica 3 [mm] 54,9
Moment dokręcenia [Nm] 16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 4
nr EAN 4009026601969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 534 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER PT CRUISER CITROEN C1, C1 II DAEWOO TICO DAIHATSU APPLAUSE I, CHARADE III, CHARADE IV, CHARMANT, CUORE IV, FEROZA, GRAN MOVE, TERIOS GEELY CK 0.8-3.0 04.69-

Filtr oleju OC 534 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Filtr oleju OC 534 producenta KNECHT

TOYOTA

0892202003, 0892202005, 1560001010, 1560013011, 1560013050, 1560013051, 1560016020, 1560016021, 1560101010, 1560113010, 1560113011, 1560113030, 1560113051, 1651083011, 9008091034, 9008091045, 9008091058, 9008091085, 90915YZZA3, 9091503001, 9091510001, 9091510003, 9091510009, 9091591058, 90915CA003, 90915TA001, 90915YZZA2, 90915YZZC3, 90915YZZC7, 90915YZZE1, 90915YZZJ1

DAIHATSU

1150101610, 1560113011, 1560113010, 1560187104, 9091510003

CITROËN

1109AZ, 1109Y4, 1611540380, 1613181380, 1616399880, E149065, E149162

PEUGEOT

1109AZ, 1109Y3, 1611540380, 1613181380, 1616399880, E149065, E149162

LEXUS

9091510009

numery OEM:
CITROËN      1109AZ
CITROËN      1109Y4
CITROËN      1611540380
CITROËN      1613181380
CITROËN      1616399880
CITROËN      E149065
CITROËN      E149162
DAIHATSU      1150101610
DAIHATSU      15601-13011
DAIHATSU      1560113010
DAIHATSU      1560187104
DAIHATSU      9091510003
FORD      5010292
FORD      5012645
FORD      A820X6714JA
FORD      A840X6714NA
FORD      EFL292
GMC      93156670
PEUGEOT      1109AZ
PEUGEOT      1109Y3
PEUGEOT      1611540380
PEUGEOT      1613181380
PEUGEOT      1616399880
PEUGEOT      E149065
PEUGEOT      E149162
TOYOTA      0892202003
TOYOTA      0892202005
TOYOTA      1560001010
TOYOTA      1560013011
TOYOTA      1560013050
TOYOTA      1560013051
TOYOTA      1560016020
TOYOTA      1560016021
TOYOTA      1560101010
TOYOTA      1560113010
TOYOTA      1560113011
TOYOTA      1560113030
TOYOTA      1560113051
TOYOTA      1651083011
TOYOTA      9008091034
TOYOTA      9008091045
TOYOTA      9008091058
TOYOTA      9008091085
TOYOTA      90915-YZZA3
TOYOTA      9091503001
TOYOTA      9091510001
TOYOTA      9091510003
TOYOTA      9091510009
TOYOTA      9091591058
TOYOTA      90915CA003
TOYOTA      90915TA001
TOYOTA      90915YZZA2
TOYOTA      90915YZZC3
TOYOTA      90915YZZC7
TOYOTA      90915YZZE1
TOYOTA      90915YZZJ1
LEXUS      9091510009

Zastosowanie Filtr oleju OC 534 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 534 KNECHT:

astex, Zielonka
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mokrzyska
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Mrowino
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
?ndrei, Impruneta
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lech, Kamienna Góra
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Janusz, Warszawa
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Krzysztof, Wieruszów
2023-04-06
 5/5
Ok
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Poznań
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Nadarzyn
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Krzysztof, Wieruszów
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.