Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Kia STONIC (YB) 1.0 T-GDi Eco-Dynamics+ (2021.01-???) 101km » OC 534 knecht
wybrany samochód: 
Kia Stonic (yb) 1.0 T-gdi Eco-dynamics+ (2021.01-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OC 534 KNECHT

OC 534 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 534
Filtr oleju OC 534
OC 534
knecht OC 534 Filtr oleju
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (154 ocen)
numery handlowe:

70367061

numer części:

OC 534

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Średnica [mm]65,2
Wysokość [mm]71
Gwintowana złączka3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]61,5
Średnica 3 [mm]54,9
Moment dokręcenia [Nm]16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoOCS 4
nr EAN4009026601969
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 534 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER PT CRUISER CITROEN C1, C1 II DAEWOO TICO DAIHATSU APPLAUSE I, CHARADE III, CHARADE IV, CHARMANT, CUORE IV, FEROZA, GRAN MOVE, TERIOS GEELY CK 0.8-3.0 04.69-
numery OEM:
CITROËN      1109AZ
CITROËN      1109Y4
CITROËN      1611540380
CITROËN      1613181380
CITROËN      1616399880
CITROËN      E149065
CITROËN      E149162
DAIHATSU      1150101610
DAIHATSU      15601-13011
DAIHATSU      1560113010
DAIHATSU      1560187104
DAIHATSU      9091510003
FORD      5010292
FORD      5012645
FORD      A820X6714JA
FORD      A840X6714NA
FORD      EFL292
GMC      93156670
PEUGEOT      1109AZ
PEUGEOT      1109Y3
PEUGEOT      1611540380
PEUGEOT      1613181380
PEUGEOT      1616399880
PEUGEOT      E149065
PEUGEOT      E149162
TOYOTA      0892202003
TOYOTA      0892202005
TOYOTA      1560001010
TOYOTA      1560013011
TOYOTA      1560013050
TOYOTA      1560013051
TOYOTA      1560016020
TOYOTA      1560016021
TOYOTA      1560101010
TOYOTA      1560113010
TOYOTA      1560113011
TOYOTA      1560113030
TOYOTA      1560113051
TOYOTA      1651083011
TOYOTA      9008091034
TOYOTA      9008091045
TOYOTA      9008091058
TOYOTA      9008091085
TOYOTA      90915-YZZA3
TOYOTA      9091503001
TOYOTA      9091510001
TOYOTA      9091510003
TOYOTA      9091510009
TOYOTA      9091591058
TOYOTA      90915CA003
TOYOTA      90915TA001
TOYOTA      90915YZZA2
TOYOTA      90915YZZC3
TOYOTA      90915YZZC7
TOYOTA      90915YZZE1
TOYOTA      90915YZZJ1
LEXUS      9091510009

Zastosowanie Filtr oleju OC 534 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 534 KNECHT:

Łukasz, Wieruszów
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Nowy Wiśnicz
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2021-07-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Lublin
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, warszawa
2020-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wołomin
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Sulechów
2022-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2019-10-08
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Komarówka Podlaska
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Maciej, Warszawa
2020-05-11
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Mateusz, Ruciane-Nida
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.