Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 69 | |
Średnica [mm] | 67,0 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 | |
Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 24,0 | |
nr EAN | 4009026506141 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 339/2D KNECHT
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X3, 1109X4, 1109Z0, 1109Z1, 1109Z2, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9818914980, E149109, E149234
1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109L6, 1109X3, 1109X4, 1109Y9, 1109Z1, 1109Z2, 1444TS, 1619269980, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9818914980, E149109, E149234
9467521180, 9467558380, 9662282580
1303476, 1373069, 1427824, 1717510, 1727561, 3M5Q6744AA, 6C1Q6744AA, 6C1Q6744BA, 6G9Q6744AA, 6G9Q6744AB, EFL909
LR001247, LR001261, LR004459, LR028438, LR030778
11427557012, 11427622446
9467521180, 9467558380
C2S43999, C2S52524
00000000031375029, 30650798, 31372700, 31375029
MN982159, MN982324, MN982380, MN982419
SU001A0178, SU001A6451
3557939, 9818914980
BMW | 11427557012 | |
BMW | 11427622446 | |
BMW | 7557012 | |
BMW | 7622446 | |
CITROËN | 1109AH | |
CITROËN | 1109AJ | |
CITROËN | 1109CK | |
CITROËN | 1109CL | |
CITROËN | 1109X3 | |
CITROËN | 1109X4 | |
CITROËN | 1109Z0 | |
CITROËN | 1109Z1 | |
CITROËN | 1109Z2 | |
CITROËN | 1629084080 | |
CITROËN | 9467645080 | |
CITROËN | 9467645180 | |
CITROËN | 9818914980 | |
CITROËN | E149109 | |
CITROËN | E149234 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FORD | 1303476 | |
FORD | 1373069 | |
FORD | 1427824 | |
FORD | 1717510 | |
FORD | 1727561 | |
FORD | 3M5Q6744AA | |
FORD | 6C1Q6744AA | |
FORD | 6C1Q6744BA | |
FORD | 6G9Q6744AA | |
FORD | 6G9Q6744AB | |
FORD | EFL909 | |
IVECO | 9662282580 | |
JAGUAR | C2S43999 | |
JAGUAR | C2S52524 | |
LANCIA | 9467521180 | |
LANCIA | 9467558380 | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
MITSUBISHI | MN982324 | |
MITSUBISHI | MN982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
OPEL | 3557939 | |
OPEL | 9818914980 | |
PEUGEOT | 1109AH | |
PEUGEOT | 1109AJ | |
PEUGEOT | 1109CK | |
PEUGEOT | 1109CL | |
PEUGEOT | 1109L6 | |
PEUGEOT | 1109X3 | |
PEUGEOT | 1109X4 | |
PEUGEOT | 1109Y9 | |
PEUGEOT | 1109Z1 | |
PEUGEOT | 1109Z2 | |
PEUGEOT | 1444TS | |
PEUGEOT | 1619269980 | |
PEUGEOT | 1629084080 | |
PEUGEOT | 9467645080 | |
PEUGEOT | 9467645180 | |
PEUGEOT | 9818914980 | |
PEUGEOT | E149109 | |
PEUGEOT | E149234 | |
ROVER | LR030778 | |
TOYOTA | SU001A0178 | |
TOYOTA | SU001A6451 | |
VAUXHALL | 9818914980 | |
VOLVO | 00000000031375029 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
VOLVO | 31375029 | |
FORD USA | 3M5Q6744AA | |
MINI | 11427557012 | |
MINI | 11427622446 | |
LAND ROVER | LR001247 | |
LAND ROVER | LR001261 | |
LAND ROVER | LR004459 | |
LAND ROVER | LR028438 | |
LAND ROVER | LR030778 |
Zastosowanie Filtr oleju OX 339/2D KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OX 339/2D KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.