Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Wysokość [mm] | 69 |
średnica zewnętrzna [mm] | 64 |
Średnica 1 [mm] | 29 |
nr EAN | 3165143577295 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1 457 429 249 BOSCH
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X4, 1109Z0, 1109Z2, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9653896680, 9818914980, E149234
1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X3, 1109Y9, 1109Z1, 1109Z2, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9653896680, 9818914980, E149234
9467521180, 9467558380, 9662282580, K9467521180, K9467558380, K9662282580
1303476, 1373069, 1427824, 1717510, 1727561, 3M5Q6744AA, 6C1Q6744AA, 6C1Q6744BA, 6G9Q6744AA
LR001247, LR004459, LR030778
11427557012, 11427622446
9467521180, 9467558380, K9467521180, K9467558380
C2S43999, C2S52524
30650798, 31372700
MN982159, MN982380, MN982419, MZ690904, TS200007
SU001A0178
3557939, 9818914980
BMW | 11 42 7 557 012 | |
BMW | 11 42 7 622 446 | |
CITROËN | 1109 AH | |
CITROËN | 1109 AJ | |
CITROËN | 1109 CK | |
CITROËN | 1109 CL | |
CITROËN | 1109 X4 | |
CITROËN | 1109 Z0 | |
CITROËN | 1109 Z2 | |
CITROËN | 16 290 840 80 | |
CITROËN | 94 676 450 80 | |
CITROËN | 94 676 451 80 | |
CITROËN | 96 538 966 80 | |
CITROËN | 98 189 149 80 | |
CITROËN | E149234 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FIAT | K9467521180 | |
FIAT | K9467558380 | |
FIAT | K9662282580 | |
FORD | 1303476 | |
FORD | 1373069 | |
FORD | 1427824 | |
FORD | 1717510 | |
FORD | 1727561 | |
FORD | 3M5Q 6744 AA | |
FORD | 6C1Q 6744 AA | |
FORD | 6C1Q 6744-BA | |
FORD | 6G9Q6744AA | |
JAGUAR | C2S 43999 | |
JAGUAR | C2S52524 | |
LANCIA | 9467521180 | |
LANCIA | 9467558380 | |
LANCIA | K9467521180 | |
LANCIA | K9467558380 | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
MITSUBISHI | MN982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
MITSUBISHI | MZ690904 | |
MITSUBISHI | TS200007 | |
OPEL | 35 57 939 | |
OPEL | 98 189 149 80 | |
PEUGEOT | 1109 AH | |
PEUGEOT | 1109 AJ | |
PEUGEOT | 1109 CK | |
PEUGEOT | 1109 CL | |
PEUGEOT | 1109 X3 | |
PEUGEOT | 1109 Y9 | |
PEUGEOT | 1109 Z1 | |
PEUGEOT | 1109 Z2 | |
PEUGEOT | 16 290 840 80 | |
PEUGEOT | 94 676 450 80 | |
PEUGEOT | 94 676 451 80 | |
PEUGEOT | 96 538 966 80 | |
PEUGEOT | 98 189 149 80 | |
PEUGEOT | E149234 | |
RENAULT | 74 24 990 740 | |
ROVER | LR030778 | |
TOYOTA | SU001A0178 | |
VAUXHALL | 98 189 149 80 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
MINI | 11 42 7 557 012 | |
MINI | 11 42 7 622 446 | |
LAND ROVER | LR001247 | |
LAND ROVER | LR004459 | |
LAND ROVER | LR030778 |
Zastosowanie Filtr oleju 1 457 429 249 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 1 457 429 249 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.