
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 140,5 |
| Wysokość 1 [mm] | 95,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70,5 |
| Średnica 1 [mm] | 15,2 |
| Średnica 2 [mm] | 70500 |
| nr EAN | 3165143356555 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1 457 429 192 BOSCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
045115389J, 045115466, 045115466A, 045115466B, 045115466C, 045118389C, 045118466, 070115562, 071115466, 071115562, 071115562A, 071115562B, 071115562C
070115562, 071115562A, 071115562C
071115562A, 071115562C
045115389C, 045115466C, 071115466
1118184, 1250679, 3M216744AA, YM216744AA
MN980125, MN980408, MZ690902, TS200008
68001297AA
68001297AA
68001297AA
| AUDI | 045 115 389C | |
| AUDI | 045 115 466 C | |
| AUDI | 071 115 466 | |
| CHRYSLER | 68001297AA | |
| DODGE | 68001 297AA | |
| FIAT | K68001297AA | |
| FORD | 1118184 | |
| FORD | 1250679 | |
| FORD | 3M21 6744 AA | |
| FORD | YM21 6744 AA | |
| MITSUBISHI | MN980125 | |
| MITSUBISHI | MN980408 | |
| MITSUBISHI | MZ690902 | |
| MITSUBISHI | TS200008 | |
| SEAT | 070 115 562 | |
| SEAT | 071 115 562 A | |
| SEAT | 071 115 562 C | |
| SKODA | 071 115 562 A | |
| SKODA | 071 115 562 C | |
| VOLKSWAGEN | 045 115 389 J | |
| VOLKSWAGEN | 045 115 466 | |
| VOLKSWAGEN | 045 115 466 A | |
| VOLKSWAGEN | 045 115 466 B | |
| VOLKSWAGEN | 045 115 466 C | |
| VOLKSWAGEN | 045 118 389 C | |
| VOLKSWAGEN | 045 118 466 | |
| VOLKSWAGEN | 070115562 | |
| VOLKSWAGEN | 071 115 466 | |
| VOLKSWAGEN | 071 115 562 | |
| VOLKSWAGEN | 071 115 562 A | |
| VOLKSWAGEN | 071 115 562 B | |
| VOLKSWAGEN | 071 115 562 C | |
| JEEP | 68001297AA |
Zastosowanie Filtr oleju 1 457 429 192 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 1 457 429 192 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.