Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 69 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 64 | |
Średnica 1 [mm] | 29 | |
nr EAN | 3165143577295 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1 457 429 249 BOSCH
BMW | 11 42 7 557 012 | |
BMW | 11 42 7 622 446 | |
CITROËN | 1109 AH | |
CITROËN | 1109 AJ | |
CITROËN | 1109 CK | |
CITROËN | 1109 CL | |
CITROËN | 1109 X4 | |
CITROËN | 1109 Z0 | |
CITROËN | 1109 Z2 | |
CITROËN | 16 290 840 80 | |
CITROËN | 94 676 450 80 | |
CITROËN | 94 676 451 80 | |
CITROËN | 96 538 966 80 | |
CITROËN | 98 189 149 80 | |
CITROËN | E149234 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FIAT | K9467521180 | |
FIAT | K9467558380 | |
FIAT | K9662282580 | |
FORD | 1303476 | |
FORD | 1373069 | |
FORD | 1427824 | |
FORD | 1717510 | |
FORD | 1727561 | |
FORD | 3M5Q 6744 AA | |
FORD | 6C1Q 6744 AA | |
FORD | 6C1Q 6744-BA | |
FORD | 6G9Q6744AA | |
JAGUAR | C2S 43999 | |
JAGUAR | C2S52524 | |
LANCIA | 9467521180 | |
LANCIA | 9467558380 | |
LANCIA | K9467521180 | |
LANCIA | K9467558380 | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
MITSUBISHI | MN982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
MITSUBISHI | MZ690904 | |
MITSUBISHI | TS200007 | |
OPEL | 35 57 939 | |
OPEL | 98 189 149 80 | |
PEUGEOT | 1109 AH | |
PEUGEOT | 1109 AJ | |
PEUGEOT | 1109 CK | |
PEUGEOT | 1109 CL | |
PEUGEOT | 1109 X3 | |
PEUGEOT | 1109 Y9 | |
PEUGEOT | 1109 Z1 | |
PEUGEOT | 1109 Z2 | |
PEUGEOT | 16 290 840 80 | |
PEUGEOT | 94 676 450 80 | |
PEUGEOT | 94 676 451 80 | |
PEUGEOT | 96 538 966 80 | |
PEUGEOT | 98 189 149 80 | |
PEUGEOT | E149234 | |
RENAULT | 74 24 990 740 | |
ROVER | LR030778 | |
TOYOTA | SU001A0178 | |
VAUXHALL | 98 189 149 80 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
MINI | 11 42 7 557 012 | |
MINI | 11 42 7 622 446 | |
LAND ROVER | LR001247 | |
LAND ROVER | LR004459 | |
LAND ROVER | LR030778 |
Zastosowanie Filtr oleju 1 457 429 249 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 1 457 429 249 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020