Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0127 maxgear

Filtr oleju 26-0127 MAXGEAR

26-0127 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-0127
11.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-437

numer części:

26-0127

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Wysokość [mm] 141
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 71
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 15,2
nr EAN 5907558504637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0127 MAXGEAR

FILTR OLEJU VW 1,7-1,9TDI/SDI
numery OEM:
CHRYSLER      68001297AA
FIAT      K68001297AA
FORD      1118 184
FORD      1250 679
MITSUBISHI      MN 980125
MITSUBISHI      MN 980408
MITSUBISHI      MZ 690902
MITSUBISHI      TS 200008
VAG      045 115 389 C
VAG      045 115 466
VAG      045 115 466 A
VAG      045 115 466 B
VAG      045 115 466 C
VAG      045 118 466
VAG      070 115 562
VAG      071 115 466
VAG      071 115 562
VAG      071 115 562 A
VAG      071 115 562 B
VAG      071 115 562 C
FAW-AUDI      071 115 562 A

Zastosowanie Filtr oleju 26-0127 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0127 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.