Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco DAILY III Platforma / podwozie 65 C 15 (2001.11-2006.04) 146km » 26-0274 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 65 C 15 (2001.11-2006.04) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-0274 MAXGEAR

26-0274 Filtr oleju MAXGEAR
maxgear 26-0274
Filtr oleju 26-0274
26-0274
10.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-991

numer części:

26-0274

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoLS 6/1
Wysokość [mm]75
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]55
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]1,0
nr EAN5907558514872
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0274 MAXGEAR

FILTR OLEJU TOYOTA AYGO/AURIS/AVENSIS/CAMRY/CITROEN C1/PEUGEOT 107/108 83-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Filtr oleju 26-0274 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0274 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.