Wysokość [mm] | 141 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 72 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Długość opakowania [cm] | 8,7 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 15,5 |
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 29,5 |
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 53 |
nr EAN | 4044197763863 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Ecological COF100525E CHAMPION
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
045115466, 045115466A, 045115466B, 045118466, 071115562C, 071115562, 071115562A, 071115562B
1118184, 1250679
FORD | 1118184 | |
FORD | 1250679 | |
VOLKSWAGEN | 045115466 | |
VOLKSWAGEN | 045115466A | |
VOLKSWAGEN | 045115466B | |
VOLKSWAGEN | 045118466 | |
VOLKSWAGEN | 071 115 562 C | |
VOLKSWAGEN | 071115562 | |
VOLKSWAGEN | 071115562A | |
VOLKSWAGEN | 071115562B | |
VAG | 045 115 389C | |
VAG | 045 115 466 | |
VAG | 045 115 466A | |
VAG | 045 115 466B | |
VAG | 045 118 466 | |
VAG | 071 115 562 | |
VAG | 071 115 562A | |
VAG | 071 115 562B | |
VAG | 45115466 | |
VAG | 45118466 | |
VAG | 71115562 |
Zastosowanie Filtr oleju, Ecological COF100525E CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju, Ecological COF100525E CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.