Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, COF100128S champion

Filtr oleju COF100128S CHAMPION

COF100128S Filtr oleju CHAMPION
14.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

COF100128S

numer części:

COF100128S

producent:

CHAMPION

Wysokość [mm] 85
Wymiar gwintu M20x1.5
Wysokość 1 [mm] 59
Średnica 1 [mm] 65
Średnica wewnętrzna [mm] 53
średnica zewnętrzna [mm] 67
Rodzaj połączenia Pudełko
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 60
Długość opakowania [cm] 7
Szerokość opakowania [cm] 7
Wysokość opakowania [cm] 9,5
nr EAN 4044197763320
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100128S CHAMPION

numery OEM:
ALFA ROMEO      0055230822
CITROËN      1109 AE
CITROËN      1109 CG
FIAT      0055230822
FIAT      46544820
FIAT      46751179
FIAT      55230822
FIAT      55256470
FIAT      71736161
FIAT      71765459
FORD      1535 505
FORD      1699 522
FORD      3396 825
FORD      3803 268
FORD      9S51-6731-AA
FORD      AS51-6731-AA
FORD      KL07-14-302B
HONDA      15400-PLC-004
ISUZU      8-94368-727-0
ISUZU      8-94412-815-0
LANCIA      55230822
MAZDA      G 6Y0 14302-A
MAZDA      J E15-14302
MAZDA      J EY0-14302
MAZDA      J EY0-14302 A
MAZDA      J EY0-14302-9A
MAZDA      RF Y0-14-3029A
MITSUBISHI      1230A105
MITSUBISHI      30A4000100
MITSUBISHI      MD 05281090
MITSUBISHI      MD 135 737
MITSUBISHI      MD 325714
MITSUBISHI      MD321589
MITSUBISHI      MZ 690070
MITSUBISHI      MZ 690072
MITSUBISHI      MZ 690115
MITSUBISHI      MZ 690116
OPEL      5650301
OPEL      649007
OPEL      649012
OPEL      649013
OPEL      649014
OPEL      649020
OPEL      650134
OPEL      90511146
OPEL      94314263
OPEL      VOF225
OPEL      VOF500
OPEL      VOF88
PEUGEOT      1109 AC
PEUGEOT      1109 CG
VAUXHALL      4318092
VAUXHALL      649014
VAUXHALL      VOF225
VAUXHALL      VOF500
VAUXHALL      VOF88
VOLVO      11715849
VOLVO      30866266
TATA (TELCO)      570418159905
HYUNDAI      OJE15-14302
KIA      O JE15 14 302
LAMBORGHINI      0.0094.794.1
LAMBORGHINI      0.0103.989.1
PROTON      PW 510577 E
PROTON      PW510577
GREAT WALL      1017100-EG01
BRILLIANCE      SMD 360935

Zastosowanie Filtr oleju COF100128S CHAMPION w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju COF100128S CHAMPION:

2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-27
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. COF100103S dobra jakość i cena
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-14
 5/5
Zakup COF100138S champion polecony przez mojego serwisanta
2021-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-16
 5/5
Kolejny i wszystko ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.