Wysokość [mm] | 70 | |
Wysokość 1 [mm] | 69 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Długość opakowania [cm] | 7,1 | |
Szerokość opakowania [cm] | 7,1 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8,2 | |
nr EAN | 4044197763900 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Ecological COF100530E CHAMPION
BMW | 11 42 7 557 012 | |
BMW | 11 42 7 622 446 | |
BMW | 11427557012 | |
CITROËN | 1109 AH | |
CITROËN | 1109 AJ | |
CITROËN | 1109 CK | |
CITROËN | 1109 CL | |
CITROËN | 1109 X3 | |
CITROËN | 1109 X4 | |
CITROËN | 1109 Y9 | |
CITROËN | 1109 Z0 | |
CITROËN | 1109 Z1 | |
CITROËN | 1109 Z2 | |
CITROËN | 98 189 149 80 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FORD | 1303 476 | |
FORD | 1303476 | |
FORD | 1373 069 | |
FORD | 1373069 | |
FORD | 1427 824 | |
FORD | 1427 846 | |
FORD | 1427824 | |
FORD | 1427846 | |
FORD | 1717510 | |
FORD | 1727 561 | |
FORD | 1727561 | |
FORD | 3M5Q-6744AA | |
FORD | 3M5Q6744AA | |
FORD | 6C1Q-6744-AA | |
FORD | 6C1Q-6744-BA | |
FORD | 6C1Q6744AA | |
FORD | 6C1Q6744BA | |
FORD | 6G9Q-6744-AA | |
FORD | 6G9Q-6744-AB | |
FORD | 6G9Q6744AA | |
FORD | 6G9Q6744AB | |
IVECO | 9662282580 | |
MITSUBISHI | MN 982159 | |
MITSUBISHI | MN 982419 | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
PEUGEOT | 1109 AH | |
PEUGEOT | 1109 AJ | |
PEUGEOT | 1109 CK | |
PEUGEOT | 1109 CL | |
PEUGEOT | 1109 X3 | |
PEUGEOT | 1109 X4 | |
PEUGEOT | 1109 Y9 | |
PEUGEOT | 1109 Z0 | |
PEUGEOT | 1109 Z1 | |
PEUGEOT | 1109 Z2 | |
PEUGEOT | 98 189 149 80 | |
TOYOTA | SU001-A0178 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
LAND ROVER | LR 001247 | |
LAND ROVER | LR 004459 | |
LAND ROVER | LR 030778 |
Zastosowanie Filtr oleju, Ecological COF100530E CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju, Ecological COF100530E CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020