Wysokość [mm] | 75 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,5 |
Długość opakowania [cm] | 7 |
Szerokość opakowania [cm] | 7 |
Wysokość opakowania [cm] | 7,7 |
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 53,5 |
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 61 |
nr EAN | 4044197763047 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100138S CHAMPION
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
0892202003, 0892202005, 892202003, 892202005, 9008091045, 9008091058, 9091503001, 9091510001, 9091510003, 9091510004, 90915YZZC7
1651061A01, 1651061A20
1109Y4, 1611540380, 1613181380, 1616399880
CITROËN | 1109 Y4 | |
CITROËN | 16 115 403 80 | |
CITROËN | 16 131 813 80 | |
CITROËN | 16 163 998 80 | |
SUZUKI | 1651061A01 | |
SUZUKI | 1651061A20 | |
TOYOTA | 0892202003 | |
TOYOTA | 0892202005 | |
TOYOTA | 892202003 | |
TOYOTA | 892202005 | |
TOYOTA | 90080-91045 | |
TOYOTA | 9008091058 | |
TOYOTA | 90915-03001 | |
TOYOTA | 90915-10001 | |
TOYOTA | 9091510003 | |
TOYOTA | 9091510004 | |
TOYOTA | 90915YZZC7 |
Zastosowanie Filtr oleju COF100138S CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100138S CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.