Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 86 |
Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 - 6H |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 63 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 55 |
nr EAN | 5904608005755 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 575 FILTRON WIX
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
10, KORAL, YUGO TEMPO
1230A105, 1230A182, 30A4000100, 30A4000103, MD05281090, MD135737, MD320276, MD325714, MD352627, MD360935, MD321589, MR984204, MZ690070, MZ690072, MZ690115, MZ690116
5650301, 649007, 649012, 649013, 649014, 649020, 650134, 90511146, 94314263, VOF225, VOF500, VOF88
G 6Y0 14302A, J E1514302, J EY014302, J EY014302 A, J EY0143029A, J EYO14302, RF Y0143029A
F32Z6731A
04154PR3E00, 15200PH1004, 15220PH1014, 15400611003, 15400679003, 15400679004, 15400679013, 15400679023, 15400MJ0003, 15400P0H305, 15400PC6003, 15400PC6004, 15400PCX004, 15400PH1003, 15400PH1004, 15400PH1014, 15400PH1F01, 15400PH1F02, 15400PH1F03, 15400PH9004, 15400PK1003, 15400PLC003, 15400PLC004, 15400PLMA01, 15400PLMA02, 15400PMET01, 15400PR3003, 15400PR3004, 15400RAFT01, 15400RBAF01, 15400RTA003, 15400RTA004, 15400PR3305, 15400PT1K01
8943687270, 8944128150
OJE1514302
0001802810, A0001802810
30866266
2630002750, 2630002751, OJE1514302, S2630002500, S2630002502, S2630002503, S2630002501
1109AE, 1109CG
0001802810
1109AC, 1109CG
6000605218, 6000611028
1535505, 1699522, 2217580, 3396825, 3803268, 9S516731AA, AS516731AA, KL0714302B
CITROËN | 1109 AE | |
CITROËN | 1109 CG | |
FIAT | 6000605218 | |
FIAT | 6000611028 | |
FORD | 1535 505 | |
FORD | 1699 522 | |
FORD | 2217 580 | |
FORD | 3396 825 | |
FORD | 3803 268 | |
FORD | 9S51-6731-AA | |
FORD | AS51-6731-AA | |
FORD | KL07-14-302B | |
HONDA | 04154-PR3-E00 | |
HONDA | 15200-PH1-004 | |
HONDA | 15220-PH1-014 | |
HONDA | 15400-611-003 | |
HONDA | 15400-679-003 | |
HONDA | 15400-679-004 | |
HONDA | 15400-679-013 | |
HONDA | 15400-679-023 | |
HONDA | 15400-MJ0-003 | |
HONDA | 15400-P0H-305 | |
HONDA | 15400-PC6-003 | |
HONDA | 15400-PC6-004 | |
HONDA | 15400-PCX-004 | |
HONDA | 15400-PH1-003 | |
HONDA | 15400-PH1-004 | |
HONDA | 15400-PH1-014 | |
HONDA | 15400-PH1-F01 | |
HONDA | 15400-PH1-F02 | |
HONDA | 15400-PH1-F03 | |
HONDA | 15400-PH9-004 | |
HONDA | 15400-PK1-003 | |
HONDA | 15400-PLC-003 | |
HONDA | 15400-PLC-004 | |
HONDA | 15400-PLM-A01 | |
HONDA | 15400-PLM-A02 | |
HONDA | 15400-PME-T01 | |
HONDA | 15400-PR3-003 | |
HONDA | 15400-PR3-004 | |
HONDA | 15400-RAF-T01 | |
HONDA | 15400-RBA-F01 | |
HONDA | 15400-RTA-003 | |
HONDA | 15400-RTA-004 | |
HONDA | 15400PR3305 | |
HONDA | 15400PT1K01 | |
ISUZU | 8-94368-727-0 | |
ISUZU | 8-94412-815-0 | |
MAZDA | G 6Y0 14302-A | |
MAZDA | J E15-14302 | |
MAZDA | J EY0-14302 | |
MAZDA | J EY0-14302 A | |
MAZDA | J EY0-14302-9A | |
MAZDA | J EYO-14302 | |
MAZDA | RF Y0-14-3029A | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 28 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 28 10 | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | 1230A182 | |
MITSUBISHI | 30A40-00100 | |
MITSUBISHI | 30A40-00103 | |
MITSUBISHI | MD 05281090 | |
MITSUBISHI | MD 135 737 | |
MITSUBISHI | MD 320276 | |
MITSUBISHI | MD 325714 | |
MITSUBISHI | MD 352627 | |
MITSUBISHI | MD 360935 | |
MITSUBISHI | MD321589 | |
MITSUBISHI | MR 984204 | |
MITSUBISHI | MZ 690070 | |
MITSUBISHI | MZ 690072 | |
MITSUBISHI | MZ 690115 | |
MITSUBISHI | MZ 690116 | |
OPEL | 5650301 | |
OPEL | 649007 | |
OPEL | 649012 | |
OPEL | 649013 | |
OPEL | 649014 | |
OPEL | 649020 | |
OPEL | 650134 | |
OPEL | 90511146 | |
OPEL | 94314263 | |
OPEL | VOF225 | |
OPEL | VOF500 | |
OPEL | VOF88 | |
PEUGEOT | 1109 AC | |
PEUGEOT | 1109 CG | |
VAUXHALL | 4318092 | |
VAUXHALL | 649014 | |
VAUXHALL | VOF225 | |
VAUXHALL | VOF500 | |
VAUXHALL | VOF88 | |
VOLVO | 30866266 | |
HYUNDAI | 26300-02750 | |
HYUNDAI | 26300-02751 | |
HYUNDAI | OJE15-14302 | |
HYUNDAI | S2630-002500 | |
HYUNDAI | S2630-002502 | |
HYUNDAI | S2630-002503 | |
HYUNDAI | S2630002501 | |
KIA | O JE15 14 302 | |
LAMBORGHINI | 0.0094.794.1 | |
LAMBORGHINI | 0.0103.989.1 | |
FORD USA | F32Z-6731-A | |
PROTON | PW 510577 | |
PROTON | PW 510577 E | |
SMART | 000 180 28 10 | |
GREAT WALL | 1017100-EG01 | |
BRILLIANCE | SMD 360935 |
Zastosowanie Filtr oleju OP 575 FILTRON WIX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OP 575 FILTRON WIX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.