Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » FO-410S japanparts

Filtr oleju FO-410S JAPANPARTS

FO-410S Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-410S
Filtr oleju FO-410S
13.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (20 ocen)
numer części:

FO-410S

producent:

JAPANPARTS

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Długość [mm] 86,7
średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica zabudowy [mm] 62,7
Gwint wewnętrzny [mm] M20 x 1,5
nr EAN 8033001062373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-410S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-410S HONDA ACCORD VIII 2.0 03-, CR-V III 2.0I 07-
numery OEM:
DAIHATSU      1560187310
DAIHATSU      1560187310000
HONDA      15200-PH1-004
HONDA      15400-MJ0-003
HONDA      15400-P0H-004
HONDA      15400-P0H-305
HONDA      15400-P3R-T01
HONDA      15400-PH4-K02
HONDA      15400-PLC-003
HONDA      15400-PLC-004
HONDA      15400-PLM-A01
HONDA      15400-PLM-A02
HONDA      15400-PME-T01
HONDA      15400-PR3-315
HONDA      15400-PR3-406
HONDA      15400-PT1-K02
HONDA      15400-PT7-004
HONDA      15400-R5G- H01
HONDA      15400-RAF-T01
HONDA      15400-RBA-F01
HONDA      15400-RK9-F01
HONDA      15400-RTA-003
HONDA      15400-RTA-004
HONDA      15400PC6003
HONDA      15400PC6004
HONDA      15400PC6405
HONDA      15400PFB014
HONDA      15400PH1003
HONDA      15400PH1004
HONDA      15400PH1014
HONDA      15400PH1F01
HONDA      15400PH1F02
HONDA      15400PH1F03
HONDA      15400PH9004
HONDA      15400PK1003
HONDA      15400PR3003
HONDA      15400PR3004
HONDA      15400PR3305
ISUZU      8944128150
MAZDA      817323802
MAZDA      F802238029A
MAZDA      Y70114302
MITSUBISHI      MD320276
MITSUBISHI      MD325714
MITSUBISHI      MD352627
MITSUBISHI      MD360935
SUBARU      15208AA110

Zastosowanie Filtr oleju FO-410S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-410S JAPANPARTS:

2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.