Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ferrari DINO GTS (206/246) 246 GTS (1972-1973) 195km » FO-H04S japanparts
wybrany samochód: 
Ferrari Dino Gts (206/246) 246 Gts (1972-1973) 195km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FO-H04S JAPANPARTS

FO-H04S Filtr oleju JAPANPARTS
japanparts FO-H04S
Filtr oleju FO-H04S
FO-H04S
japanparts FO-H04S Filtr oleju
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (21 ocen)
numer części:

FO-H04S

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Długość [mm]118
średnica zewnętrzna [mm]62
Średnica wewnętrzna [mm]33
Średnica wewnętrzna 1 [mm]33
Średnica zabudowy [mm]54
nr EAN8033001060744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-H04S JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-H04S HYUNDAI ELANTRA 2.0CRDI 01-, SANTA FE 2.0CRDI 01-
numery OEM:
CHRYSLER      05069083AA
CHRYSLER      05072720AA
CHRYSLER      5069083AA
CHRYSLER      5072720AA
FORD      1482115
HYUNDAI      26300-27000
HYUNDAI      2631027000
HYUNDAI      2631027001
HYUNDAI      2631027002
HYUNDAI      2631227000
HYUNDAI      2631227001
HYUNDAI      26316-27000
HYUNDAI      26320-27000
HYUNDAI      26320-27200
HYUNDAI      2632027001
KIA      2631027002
JEEP      05069083AA
JEEP      5069083AA

Zastosowanie Filtr oleju FO-H04S JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-H04S JAPANPARTS:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Mariusz, Cieszyn
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2025-05-28
 5/5
OK
Mateusz, Lubliniec
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2023-02-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Lubliniec
2023-09-08
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Leszek, Chorzów
2023-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
Grzegorz, Ząbki K. Warszawy
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Tłuszcz
2023-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
krzysztof, warszawa
2023-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Grabówka
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.