W okresie wakacyjnym obsługa telefoniczna w godzinach 8:00 - 12:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, FO-ECO077 japanparts

Filtr oleju FO-ECO077 JAPANPARTS

FO-ECO077 Filtr oleju JAPANPARTS
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FO-ECO077

producent:

JAPANPARTS

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 67
średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna [mm] 29
nr EAN 8033001477580
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FO-ECO077 JAPANPARTS

FILTR OLEJU JAPANPARTS FO-ECO077
numery OEM:
TOYOTA      04152-31090
TOYOTA      04152-31110
TOYOTA      041520V010
TOYOTA      04152YZZA1
TOYOTA      04152YZZA8
LOTUS      A132E6399S
LEXUS      0415231090
LEXUS      04152YZZA1

Zastosowanie Filtr oleju FO-ECO077 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju FO-ECO077 JAPANPARTS:

2020-02-07
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-05
 5/5
Uważam ze filtr swoją cena i jakością miażdży konkurencje. W zestawie dostajemy komplet nowych oringów wraz z podkładka miedzina pod korek spustowy oleju.
2022-02-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-17
 5/5
Dobry już założony
2021-10-01
 5/5
filtr pasował i cena b. dobra

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.