Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 86 | |
Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 - 6H | |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 63 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 55 | |
nr EAN | 5904608005755 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 575 FILTRON WIX
CITROËN | 1109 AE | |
CITROËN | 1109 CG | |
FIAT | 6000605218 | |
FIAT | 6000611028 | |
FORD | 1535 505 | |
FORD | 1699 522 | |
FORD | 2217 580 | |
FORD | 3396 825 | |
FORD | 3803 268 | |
FORD | 9S51-6731-AA | |
FORD | AS51-6731-AA | |
FORD | KL07-14-302B | |
HONDA | 04154-PR3-E00 | |
HONDA | 15200-PH1-004 | |
HONDA | 15220-PH1-014 | |
HONDA | 15400-611-003 | |
HONDA | 15400-679-003 | |
HONDA | 15400-679-004 | |
HONDA | 15400-679-013 | |
HONDA | 15400-679-023 | |
HONDA | 15400-MJ0-003 | |
HONDA | 15400-P0H-305 | |
HONDA | 15400-PC6-003 | |
HONDA | 15400-PC6-004 | |
HONDA | 15400-PCX-004 | |
HONDA | 15400-PH1-003 | |
HONDA | 15400-PH1-004 | |
HONDA | 15400-PH1-014 | |
HONDA | 15400-PH1-F01 | |
HONDA | 15400-PH1-F02 | |
HONDA | 15400-PH1-F03 | |
HONDA | 15400-PH9-004 | |
HONDA | 15400-PK1-003 | |
HONDA | 15400-PLC-003 | |
HONDA | 15400-PLC-004 | |
HONDA | 15400-PLM-A01 | |
HONDA | 15400-PLM-A02 | |
HONDA | 15400-PME-T01 | |
HONDA | 15400-PR3-003 | |
HONDA | 15400-PR3-004 | |
HONDA | 15400-RAF-T01 | |
HONDA | 15400-RBA-F01 | |
HONDA | 15400-RTA-003 | |
HONDA | 15400-RTA-004 | |
HONDA | 15400PR3305 | |
HONDA | 15400PT1K01 | |
ISUZU | 8-94368-727-0 | |
ISUZU | 8-94412-815-0 | |
MAZDA | G 6Y0 14302-A | |
MAZDA | J E15-14302 | |
MAZDA | J EY0-14302 | |
MAZDA | J EY0-14302 A | |
MAZDA | J EY0-14302-9A | |
MAZDA | J EYO-14302 | |
MAZDA | RF Y0-14-3029A | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 28 10 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 180 28 10 | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | 1230A182 | |
MITSUBISHI | 30A40-00100 | |
MITSUBISHI | 30A40-00103 | |
MITSUBISHI | MD 05281090 | |
MITSUBISHI | MD 135 737 | |
MITSUBISHI | MD 320276 | |
MITSUBISHI | MD 325714 | |
MITSUBISHI | MD 352627 | |
MITSUBISHI | MD 360935 | |
MITSUBISHI | MD321589 | |
MITSUBISHI | MR 984204 | |
MITSUBISHI | MZ 690070 | |
MITSUBISHI | MZ 690072 | |
MITSUBISHI | MZ 690115 | |
MITSUBISHI | MZ 690116 | |
OPEL | 5650301 | |
OPEL | 649007 | |
OPEL | 649012 | |
OPEL | 649013 | |
OPEL | 649014 | |
OPEL | 649020 | |
OPEL | 650134 | |
OPEL | 90511146 | |
OPEL | 94314263 | |
OPEL | VOF225 | |
OPEL | VOF500 | |
OPEL | VOF88 | |
PEUGEOT | 1109 AC | |
PEUGEOT | 1109 CG | |
VAUXHALL | 4318092 | |
VAUXHALL | 649014 | |
VAUXHALL | VOF225 | |
VAUXHALL | VOF500 | |
VAUXHALL | VOF88 | |
VOLVO | 30866266 | |
HYUNDAI | 26300-02750 | |
HYUNDAI | 26300-02751 | |
HYUNDAI | OJE15-14302 | |
HYUNDAI | S2630-002500 | |
HYUNDAI | S2630-002502 | |
HYUNDAI | S2630-002503 | |
HYUNDAI | S2630002501 | |
KIA | O JE15 14 302 | |
LAMBORGHINI | 0.0094.794.1 | |
LAMBORGHINI | 0.0103.989.1 | |
FORD USA | F32Z-6731-A | |
PROTON | PW 510577 | |
PROTON | PW 510577 E | |
SMART | 000 180 28 10 | |
GREAT WALL | 1017100-EG01 | |
BRILLIANCE | SMD 360935 |
Zastosowanie Filtr oleju OP 575 FILTRON WIX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OP 575 FILTRON WIX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.