Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Isuzu D-MAX I Platforma / podwozie (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (2006.10-2012.10) 136km » OP 617/1 filtron wix
wybrany samochód: 
Isuzu D-max I Platforma / Podwozie (tfr, Tfs) 2.5 Ditd 4x4 (2006.10-2012.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX

OP 617/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 617/1
Filtr oleju OP 617/1
OP 617/1
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 617/1

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]83
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]63
Średnica wewnętrzna 2 [mm]55
nr EAN5904608026170
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI I30, I40 I, I40 I CW, IX20, IX35, SANTA FE IV, SANTA FÉ III, TUCSON, VELOSTER, KIA CARENS IV, CEED, CEED, PRO CEED, RIO III, SORENTO II 1.4-2.4LPG 08.09-
numery OEM:
HYUNDAI      26300-35530
HYUNDAI      26300-35531
KIA      26300 35530
KIA      26300-35531

Zastosowanie Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX:

GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2025-10-14
 5/5
Filtorn, co pisać więcej
Zbyszko, Wschowa
2024-01-15
 5/5
ok
Jacek, Szczecin
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
MICHAŁ, Długa Kościelna
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ślesin
2024-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Milanówek
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Żórawina
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Jacek, Szczecin
2023-02-21
 5/5
Super
Adam, Goworowo
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2022-04-13
 5/5
Super.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Będzin
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Dąb Polski
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
Łukasz, Warszawa
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Pawel, Szczurowa
2021-04-06
 5/5
ok.
Tomasz, zgierz
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.