Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 617/1 filtron wix

Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX

OP 617/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 617/1
Filtr oleju OP 617/1
27.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OP 617/1

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 83
Wymiar gwintu M 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm] 83
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 63
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
nr EAN 5904608026170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: HYUNDAI I30, I40 I, I40 I CW, IX20, IX35, SANTA FE IV, SANTA FÉ III, TUCSON, VELOSTER; KIA CARENS IV, CEE'D, CEED, PRO CEE'D, RIO III, SORENTO II 1.4-2.4LPG 08.09-
numery OEM:
HYUNDAI      26300-35530
HYUNDAI      26300-35531
KIA      26300 35530
KIA      26300-35531

Zastosowanie Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 617/1 FILTRON WIX:

2019-12-08
 5/5
Filtry producenta filtron jak zwykle wykonane wzorowo
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
2021-03-26
 5/5
Ok
2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-10
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-25
 5/5
Na forach polecali producenta filtron
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.