Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TDI (2019.11-???) 150km » OP 570/2 filtron wix
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 2.0 Tdi (2019.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 570/2 FILTRON WIX

OP 570/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 570/2
Filtr oleju OP 570/2
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (178 ocen)
numer części:

OP 570/2

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]85
Wymiar gwintuM 22 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608035707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 570/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: CADILLAC ATS, CTS, ESCALADE, CHEVROLET CAMARO, CORVETTE, TAHOE, GMC SIERRA, YUKON, OPEL ADAM, ASTRA K, ASTRA K/KOMBI, CORSA E, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 1.0-6.2 12.99-
numery OEM:
MG      12640445
OPEL      55496755
OPEL      55496756
OPEL      55499629
OPEL      650189
OPEL      650237
OPEL      95528296
VAUXHALL      12640445
VAUXHALL      12667194
VAUXHALL      12670058
CHEVROLET      12640445

Zastosowanie Filtr oleju OP 570/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 570/2 FILTRON WIX:

2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2020-02-25
 5/5
Na forach polecali producenta filtron
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
2023-02-21
 5/5
Super
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-05
 5/5
?
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.