Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 86 | |
Wymiar gwintu | M 20 X 1.5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 77 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 71 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 52,5 | |
nr EAN | 5904608015402 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 540/1 FILTRON WIX
CITROËN | 000110938 | |
CITROËN | 1109 39 | |
CITROËN | 1109 AK | |
CITROËN | 1109 AL | |
CITROËN | 1109 AP | |
CITROËN | 1109 CA | |
CITROËN | 1109 J8 | |
CITROËN | 1109 J9 | |
CITROËN | 1109 K2 | |
CITROËN | 1109 K7 | |
CITROËN | 1109 L0 | |
CITROËN | 1109 N3 | |
CITROËN | 1109 N5 | |
CITROËN | 1109 R1 | |
CITROËN | 1109 S8 | |
CITROËN | 1109 T1 | |
CITROËN | 1109 X1 | |
CITROËN | 1109 X2 | |
CITROËN | 1109 X6 | |
CITROËN | 93516 538 | |
CITROËN | 95495 621 | |
CITROËN | 95495 622 | |
CITROËN | 95580 482 | |
CITROËN | 95580 482.80 | |
CITROËN | 95580 483 | |
CITROËN | 95638 747 | |
CITROËN | 95638 903 | |
CITROËN | 96 371 434 80 | |
CITROËN | 96002 933 | |
CITROËN | 96086 668.80 | |
CITROËN | E149102 | |
CITROËN | MLS 000-592 | |
DAF | 0192143 | |
DAF | 166 7695 | |
DAF | 192143 | |
DAIHATSU | 49306-30000 | |
FIAT | 71753741 | |
FIAT | 7910031245 | |
FIAT | 9456000927 | |
FIAT | 9456183480 | |
FIAT | 9456203480 | |
FIAT | 9456203580 | |
FIAT | 9567205780 | |
FIAT | 9628173380 | |
FORD | 5011 788 | |
FORD | 5011 991 | |
NISSAN | 15208-6F901 | |
NISSAN | 15208-6F905 | |
OPEL | 3647177 | |
PEUGEOT | 1109 51 | |
PEUGEOT | 1109 62 | |
PEUGEOT | 1109 67 | |
PEUGEOT | 1109 68 | |
PEUGEOT | 1109 75 | |
PEUGEOT | 1109 81 | |
PEUGEOT | 1109 82 | |
PEUGEOT | 1109 84 | |
PEUGEOT | 1109 86 | |
PEUGEOT | 1109 87 | |
PEUGEOT | 1109 AK | |
PEUGEOT | 1109 AL | |
PEUGEOT | 1109 AP | |
PEUGEOT | 1109 C2 | |
PEUGEOT | 1109 CA | |
PEUGEOT | 1109 K1 | |
PEUGEOT | 1109 L0 | |
PEUGEOT | 1109 LO | |
PEUGEOT | 1109 N2 | |
PEUGEOT | 1109 N4 | |
PEUGEOT | 1109 R0 | |
PEUGEOT | 1109 R1 | |
PEUGEOT | 1109 S7 | |
PEUGEOT | 1109 T0 | |
PEUGEOT | 1109 X5 | |
PEUGEOT | 9558048380 | |
PEUGEOT | 9608666880 | |
PEUGEOT | 9620029980 | |
PEUGEOT | 9644885480 | |
PEUGEOT | E149102 | |
PEUGEOT | E149134 | |
RENAULT | 77 00 720 978 | |
RENAULT | 77 00 734 825 | |
RENAULT | 77 00 734 937 | |
RENAULT | 77 00 856 339 | |
RENAULT | 77 00 867 454 | |
RENAULT | 77 01 415 056 | |
RENAULT | 77 01 415 063 | |
RENAULT | 86 71 001 3812 | |
RENAULT | 86 71 004 329 | |
RENAULT | 96 15 841 580 | |
SUZUKI | 16510-66G00 | |
SUZUKI | 16510-66G00-000 | |
SUZUKI | 16510-66G02 | |
SUZUKI | 16510-66G02-000 | |
SUZUKI | 16510-86CA0 | |
SUZUKI | 16510-86CA0-000 | |
SUZUKI | 16510-86CB0 | |
SUZUKI | 16510-86CB0-000 | |
SUZUKI | 16510-86CB1 | |
SUZUKI | 16510-86CB1-000 | |
SUZUKI | 16510-86Z00 | |
SUZUKI | 16510-86Z00-000 | |
SUZUKI | 99000-9900C-100 | |
TALBOT | 95 580 482 80 | |
TALBOT | E 495 622 80 | |
TOYOTA | SU001-00453 | |
TOYOTA | SU001-01084 | |
SSANGYONG | 15310-01700 | |
HYUNDAI | 26300-29000 | |
DONGFENG CITROEN | 1109 AL | |
DONGFENG CITROEN | 1109 CE | |
DONGFENG CITROEN | 1109 T1 |
Zastosowanie Filtr oleju OP 540/1 FILTRON WIX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OP 540/1 FILTRON WIX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020