Wysokość [mm] | 87 |
Wymiar gwintu | M 20 x 1.5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,5 |
Długość opakowania [cm] | 8 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 9,3 |
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 |
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
nr EAN | 4044197763283 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju COF100118S CHAMPION
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA
A110 II, A290
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LANOS, MATIZ
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
M500, QUARGO, APE MINI, APE CLASSIC, APE CALESSINO, APE 50, APE 50 Skrzynia
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60
110951, 110962, 110967, 110968, 110975, 110981, 110982, 110984, 110986, 110987, 1109AK, 1109AP, 1109C2, 1109CA, 1109K1, 1109L0, 1109N2, 1109N4, 1109S7, 1109X5, 9558048380, 9608666880, 9620029980
86710013812
110938, 110939, 1109AK, 1109AP, 1109CA, 1109J8, 1109J9, 1109K2, 1109K7, 1109L0, 1109N3, 1109N5, 1109S8, 1109X6, 93516538, 95495621, 95495622, 95580482, 9558048280, 95580483, 95638747, 95638903, 96002933, 9608666880
7571543, 7910031245, 9456000927, 9567205780, 9600293380, 9624148680, 9628173380
4930630000
152086F901, 152086F905
2630029000
CITROËN | 1109 38 | |
CITROËN | 1109 39 | |
CITROËN | 1109 AK | |
CITROËN | 1109 AP | |
CITROËN | 1109 CA | |
CITROËN | 1109 J8 | |
CITROËN | 1109 J9 | |
CITROËN | 1109 K2 | |
CITROËN | 1109 K7 | |
CITROËN | 1109 L0 | |
CITROËN | 1109 N3 | |
CITROËN | 1109 N5 | |
CITROËN | 1109 S8 | |
CITROËN | 1109 X6 | |
CITROËN | 93516 538 | |
CITROËN | 95495 621 | |
CITROËN | 95495 622 | |
CITROËN | 95580 482 | |
CITROËN | 95580 482.80 | |
CITROËN | 95580 483 | |
CITROËN | 95638 747 | |
CITROËN | 95638 903 | |
CITROËN | 96002 933 | |
CITROËN | 96086 668.80 | |
DAIHATSU | 49306-30000 | |
FIAT | 7571543 | |
FIAT | 7910031245 | |
FIAT | 9456000927 | |
FIAT | 9567205780 | |
FIAT | 9600293380 | |
FIAT | 9624148680 | |
FIAT | 9628173380 | |
FORD | 5011 788 | |
FORD | 5011 991 | |
FORD | A830X6714ABA | |
FORD | A830X6714AHA | |
NISSAN | 15208-6F901 | |
NISSAN | 15208-6F905 | |
PEUGEOT | 1109 51 | |
PEUGEOT | 1109 62 | |
PEUGEOT | 1109 67 | |
PEUGEOT | 1109 68 | |
PEUGEOT | 1109 75 | |
PEUGEOT | 1109 81 | |
PEUGEOT | 1109 82 | |
PEUGEOT | 1109 84 | |
PEUGEOT | 1109 86 | |
PEUGEOT | 1109 87 | |
PEUGEOT | 1109 AK | |
PEUGEOT | 1109 AP | |
PEUGEOT | 1109 C2 | |
PEUGEOT | 1109 CA | |
PEUGEOT | 1109 K1 | |
PEUGEOT | 1109 L0 | |
PEUGEOT | 1109 N2 | |
PEUGEOT | 1109 N4 | |
PEUGEOT | 1109 S7 | |
PEUGEOT | 1109 X5 | |
PEUGEOT | 9558048380 | |
PEUGEOT | 9608666880 | |
PEUGEOT | 9620029980 | |
RENAULT | 86 71 001 3812 | |
SSANGYONG | 15310-01700 | |
HYUNDAI | 26300-29000 |
Zastosowanie Filtr oleju COF100118S CHAMPION w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju COF100118S CHAMPION:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.