Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 87 |
Wymiar gwintu | M 20X1,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworem zwrotnym |
nr EAN | 5908242683614 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, KAMOKA F113501 KAMOKA
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
1230A105, 1230A182, 30A4000100, 30A4000103, 35178573, MD05281090, MD135737, MD320276, MD321589, MD325714, MD352627, MD360935, MR984204, MZ690070, MZ690072, MZ690115, MZ690116
55230822, 5650301, 649007, 649008, 649012, 649013, 649014, 649020, 90511146, 90541162, 90541163, 93182630, 94314263, VOF225, VOF500, VOF88
F2Y014302, FE3R14302, FEY0143029A, FS0714302A, G 6Y0 14302A, G6Y014302, G6Y014302A, J EYO14302, JE1514302, JEY014302A, JEY014302, JEY0143029A, JEYO14302, JEYO143029A, JEYO14302A, K60714302A, RF Y0143029A, RFY0143029A
1520831U00, 1520831U0A, 1520831000, 1520831U01, 1520831U1B, 152087B000, 152089, 152089E000, 152089E01A
A0001802810
15200PH1004, 15400MJ0003, 15400PC6003, 15400PC6004, 15400PH1003, 15400PH1F02, 15400PH1F03, 15400PH9004, 15400PK1003, 15400PLC004, 15400PLMA01, 15400PLMA02, 15400PMET01, 15400PR3003, 15400PR3004, 15400RAFT01, 15400RBAF01, 15400RTA003, 15400RTA004
2630002750, 2630002751, 2630035A00, OJE1514302, S2630002500, S2630002501, S2630002503
1109AE, 1109CG
11715849, 30866266
0K90014300A, OJE1514302
A0001802810
1109AC, 1109CG
CITROËN | 1109AE | |
CITROËN | 1109CG | |
FIAT | 4294841 | |
FIAT | 46544820 | |
FIAT | 46751179 | |
FORD | 1212486 | |
FORD | 1535505 | |
FORD | 1699522 | |
FORD | 3396825 | |
FORD | 3521840 | |
FORD | 3803268 | |
FORD | 3891893 | |
FORD | 5016958 | |
FORD | 5022738 | |
FORD | 5027149 | |
FORD | F12Z6731B | |
HONDA | 15200 PH1 004 | |
HONDA | 15400 MJ0 003 | |
HONDA | 15400PC6003 | |
HONDA | 15400PC6004 | |
HONDA | 15400PH1003 | |
HONDA | 15400PH1F02 | |
HONDA | 15400PH1F03 | |
HONDA | 15400PH9004 | |
HONDA | 15400PK1003 | |
HONDA | 15400PLC004 | |
HONDA | 15400PLMA01 | |
HONDA | 15400PLMA02 | |
HONDA | 15400PMET01 | |
HONDA | 15400PR3003 | |
HONDA | 15400PR3004 | |
HONDA | 15400RAFT01 | |
HONDA | 15400RBAF01 | |
HONDA | 15400RTA003 | |
HONDA | 15400RTA004 | |
ISUZU | 8-94368-727-0 | |
ISUZU | 8931567500 | |
ISUZU | 8943687200 | |
ISUZU | 894368727 | |
ISUZU | 8943687270 | |
ISUZU | 8944128150 | |
MAZDA | F2Y014302 | |
MAZDA | FE3R14302 | |
MAZDA | FEY0143029A | |
MAZDA | FS0714302A | |
MAZDA | G 6Y0 14302-A | |
MAZDA | G6Y014302 | |
MAZDA | G6Y014302A | |
MAZDA | J EYO-14302 | |
MAZDA | JE1514302 | |
MAZDA | JEY0-14-302A | |
MAZDA | JEY014302 | |
MAZDA | JEY0143029A | |
MAZDA | JEY014302A | |
MAZDA | JEYO14302 | |
MAZDA | JEYO143029A | |
MAZDA | JEYO14302A | |
MAZDA | K60714302A | |
MAZDA | RF Y0-14-3029A | |
MAZDA | RFY0143029A | |
MERCEDES-BENZ | A0001802810 | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | 1230A182 | |
MITSUBISHI | 30A40-00100 | |
MITSUBISHI | 30A4000100 | |
MITSUBISHI | 30A4000103 | |
MITSUBISHI | 35178573 | |
MITSUBISHI | MD 05281090 | |
MITSUBISHI | MD05281090 | |
MITSUBISHI | MD135737 | |
MITSUBISHI | MD320276 | |
MITSUBISHI | MD321589 | |
MITSUBISHI | MD325714 | |
MITSUBISHI | MD352627 | |
MITSUBISHI | MD360935 | |
MITSUBISHI | MR984204 | |
MITSUBISHI | MZ690070 | |
MITSUBISHI | MZ690072 | |
MITSUBISHI | MZ690115 | |
MITSUBISHI | MZ690116 | |
NISSAN | -15208-31U00 | |
NISSAN | -15208-31U0A | |
NISSAN | 1520831000 | |
NISSAN | 1520831U00 | |
NISSAN | 1520831U01 | |
NISSAN | 1520831U1B | |
NISSAN | 152087B000 | |
NISSAN | 152089 | |
NISSAN | 152089E000 | |
NISSAN | 152089E01A | |
OPEL | 55230822 | |
OPEL | 5650301 | |
OPEL | 649007 | |
OPEL | 649008 | |
OPEL | 649012 | |
OPEL | 649013 | |
OPEL | 649014 | |
OPEL | 649020 | |
OPEL | 90511146 | |
OPEL | 90541162 | |
OPEL | 90541163 | |
OPEL | 93182630 | |
OPEL | 94314263 | |
OPEL | VOF225 | |
OPEL | VOF500 | |
OPEL | VOF88 | |
PEUGEOT | 1109AC | |
PEUGEOT | 1109CG | |
VAUXHALL | 649008 | |
VAUXHALL | 649013 | |
VAUXHALL | 649014 | |
VAUXHALL | 90511146 | |
VAUXHALL | VOF225 | |
VAUXHALL | VOF500 | |
VAUXHALL | VOF88 | |
VOLVO | 11715849 | |
VOLVO | 30866266 | |
HYUNDAI | 2630002750 | |
HYUNDAI | 2630002751 | |
HYUNDAI | 2630035A00 | |
HYUNDAI | OJE15-14302 | |
HYUNDAI | OJE1514302 | |
HYUNDAI | S2630002500 | |
HYUNDAI | S2630002501 | |
HYUNDAI | S2630002503 | |
KIA | 0K90014300A | |
KIA | O JE15 14 302 | |
KIA | OJE1514302 | |
AC | VFF77EX | |
AC | X119 | |
AC | X146 | |
AC | X156 | |
AC | X577 | |
AC | X88 | |
PROTON | PW510577 | |
PROTON | PW510577E | |
SMART | A0001802810 |
Zastosowanie Filtr oleju, KAMOKA F113501 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju, KAMOKA F113501 KAMOKA:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.