Wysokość [mm] | 69 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 | |
nr EAN | 5908242652764 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, KAMOKA F103401 KAMOKA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
1109X3, 1109AJ, 1109X4, 1109Z0, 1109Z2, 1109AH, 1109CK, 1109CL, 1109Z1, 1619269980, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9653896680, 9818914980, E149109, E149234
MN982159, MN982324, MN982380, MN982419, MZ690904, TS200007
1109Z2, 1109X3, 1109Z1, 1109AH, 1109AJ, 1109CK, 1109CL, 1109X4, 1109Y9, 1619269980, 1629084080, 9467645080, 9467645180, 9653896680, 9818914980, E149109, E149234
9467521180, 9467558380, 9662282580
1303476, 1373069, 1427824, 1717510, 1727561, 3M5Q6744AA, 6C1Q6744AA
LR004459, LR001247, LR001261, LR028438, LR030778
C2S43999, C2S52524
30650798, 31372700, 31375029
BMW | 11 42 7 557 012 | |
BMW | 11427622446 | |
CITROËN | 1109-X3 | |
CITROËN | 1109.AJ | |
CITROËN | 1109.X4 | |
CITROËN | 1109.Z0 | |
CITROËN | 1109.Z2 | |
CITROËN | 1109AH | |
CITROËN | 1109AJ | |
CITROËN | 1109CK | |
CITROËN | 1109CL | |
CITROËN | 1109X4 | |
CITROËN | 1109Z0 | |
CITROËN | 1109Z1 | |
CITROËN | 1109Z2 | |
CITROËN | 1619269980 | |
CITROËN | 1629084080 | |
CITROËN | 9467645080 | |
CITROËN | 9467645180 | |
CITROËN | 9653896680 | |
CITROËN | 9818914980 | |
CITROËN | E149109 | |
CITROËN | E149234 | |
FIAT | 9467521180 | |
FIAT | 9467558380 | |
FIAT | 9662282580 | |
FORD | 1303476 | |
FORD | 1373069 | |
FORD | 1427824 | |
FORD | 1717510 | |
FORD | 1727561 | |
FORD | 3 M 5 Q 6744 AA | |
FORD | 6C1Q-6744-AA | |
IVECO | 9662282580 | |
JAGUAR | C2S 43999 | |
JAGUAR | C2S 52524 | |
MITSUBISHI | MN982159 | |
MITSUBISHI | MN982324 | |
MITSUBISHI | MN982380 | |
MITSUBISHI | MN982419 | |
MITSUBISHI | MZ690904 | |
MITSUBISHI | TS200007 | |
OPEL | 3557939 | |
PEUGEOT | 1109 Z2 | |
PEUGEOT | 1109.X3 | |
PEUGEOT | 1109.Z1 | |
PEUGEOT | 1109AH | |
PEUGEOT | 1109AJ | |
PEUGEOT | 1109CK | |
PEUGEOT | 1109CL | |
PEUGEOT | 1109X3 | |
PEUGEOT | 1109X4 | |
PEUGEOT | 1109Y9 | |
PEUGEOT | 1109Z1 | |
PEUGEOT | 1619269980 | |
PEUGEOT | 1629084080 | |
PEUGEOT | 9467645080 | |
PEUGEOT | 9467645180 | |
PEUGEOT | 9653896680 | |
PEUGEOT | 9818914980 | |
PEUGEOT | E149109 | |
PEUGEOT | E149234 | |
ROVER | LR030778 | |
TOYOTA | SU001A0178 | |
TOYOTA | SU001A6451 | |
VOLVO | 30650798 | |
VOLVO | 31372700 | |
VOLVO | 31375029 | |
FORD USA | 3 M 5 Q 67 44 AA | |
LAND ROVER | LR 004459 | |
LAND ROVER | LR001247 | |
LAND ROVER | LR001261 | |
LAND ROVER | LR004459 | |
LAND ROVER | LR028438 | |
LAND ROVER | LR030778 |
Zastosowanie Filtr oleju, KAMOKA F103401 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju, KAMOKA F103401 KAMOKA:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.