Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 682/7 filtron wix

Filtr oleju OE 682/7 FILTRON WIX

OE 682/7 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 682/7
Filtr oleju OE 682/7
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (171 ocen)
numer części:

OE 682/7

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 83
średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24,5
nr EAN 5904608086822

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 682/7 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ABARTH 124 SPIDER, 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, GT, MITO, CITROEN NEMO 1.3D-2.0 06.03-
numery OEM:
CITROËN      16 163 156 80
CITROËN      16 307 306 80
FIAT      55245952
FIAT      6000626333
OPEL      650206
OPEL      95525300
PEUGEOT      16 163 156 80
PEUGEOT      16 307 306 80
VAUXHALL      55599959
VAUXHALL      95525300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OE 682/7 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 682/7 FILTRON WIX:

2020-08-05
 5/5
?
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-18
 5/5
Jeden z lepszych sklepów online z częściami w Polsce, kupuję tam od kilku lat teraz zamówiłem OE 649/9
2021-12-15
 5/5
ok
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.