Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 52,9 | |
Wymiar gwintu | M 20 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica 1 [mm] | 62,5 | |
nr EAN | 3165143187111 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 451 103 336 BOSCH
ALFA ROMEO | 73500506 | |
CHRYSLER | 04186 267 | |
CHRYSLER | 4186 267 | |
CITROËN | MLS 000 462 A | |
CITROËN | MLS 000 602 | |
FIAT | 73500506 | |
FORD | 5006227 | |
FORD | 5013388 | |
FORD | 5013389 | |
FORD | 5016714 | |
FORD | 5016715 | |
FORD | 5016785 | |
FORD | 5016956 | |
FORD | 5017317 | |
FORD | 5017319 | |
FORD | AFL59 | |
GMC | 6439354 | |
GMC | 9111019 | |
GMC | 93156290 | |
GMC | 93156540 | |
MAZDA | AM15-14-302 | |
MITSUBISHI | 4063396 | |
MITSUBISHI | M851139 | |
MITSUBISHI | M852065 | |
MITSUBISHI | M883804 | |
NISSAN | 15208 00QAB | |
NISSAN | 15208 BN700 | |
NISSAN | 1520800Q0F | |
NISSAN | 1520800Q0H | |
NISSAN | 1520800QAC | |
NISSAN | 82000 33468 | |
OPEL | 44 49 274 | |
OPEL | 4402718 | |
OPEL | 4403019 | |
OPEL | 6439354 | |
OPEL | 9111019 | |
OPEL | 93156290 | |
OPEL | 93156540 | |
OPEL | 93198598 | |
PEUGEOT | 1109 91 | |
PEUGEOT | 1109 A4 | |
PEUGEOT | 1109 A5 | |
PEUGEOT | 1109 R8 | |
RENAULT | 50 00 791 145 | |
RENAULT | 77 00 033 408 | |
RENAULT | 77 00 073 302 | |
RENAULT | 77 00 110 796 | |
RENAULT | 77 00 272 523 | |
RENAULT | 77 00 272 902 | |
RENAULT | 77 00 272 903 | |
RENAULT | 77 00 272 982 | |
RENAULT | 77 00 274 177 | |
RENAULT | 77 00 676 302 | |
RENAULT | 77 00 695 801 | |
RENAULT | 77 00 695 804 | |
RENAULT | 77 00 727 401 | |
RENAULT | 77 00 727 478 | |
RENAULT | 77 00 727 479 | |
RENAULT | 77 00 727 480 | |
RENAULT | 77 00 728 310 | |
RENAULT | 77 00 730 077 | |
RENAULT | 77 00 734 945 | |
RENAULT | 77 00 734 957 | |
RENAULT | 77 00 735 917 | |
RENAULT | 77 00 737 991 | |
RENAULT | 77 00 744 879 | |
RENAULT | 77 00 745 708 | |
RENAULT | 77 00 748 326 | |
RENAULT | 77 00 854 776 | |
RENAULT | 77 00 854 852 | |
RENAULT | 77 00 855 853 | |
RENAULT | 77 00 856 099 | |
RENAULT | 77 00 856 114 | |
RENAULT | 77 00 866 099 | |
RENAULT | 77 00 869 390 | |
RENAULT | 77 00 871 919 | |
RENAULT | 77 00 873 583 | |
RENAULT | 77 00 873 603 | |
RENAULT | 77 01 043 377 | |
RENAULT | 77 01 349 452 | |
RENAULT | 77 01 349 725 | |
RENAULT | 77 01 349 752 | |
RENAULT | 77 01 727 480 | |
RENAULT | 77 02 144 083 | |
RENAULT | 77 08 715 147 | |
RENAULT | 7701349720 | |
RENAULT | 82 00 033 408 | |
RENAULT | 82 00 768 913 | |
RENAULT | 82 00 867 976 | |
RENAULT | 89 33 004 195 | |
RENAULT | 89 83 501 900 | |
RENAULT | 89 83 601 900 | |
SUZUKI | 16501 84CT0 | |
SUZUKI | 16510 84CT0 | |
SUZUKI | 16510-84CT0-000 | |
VAUXHALL | 9111019 | |
VAUXHALL | 93198598 | |
CHEVROLET | 6439354 | |
CHEVROLET | 9111019 | |
CHEVROLET | 93156290 | |
CHEVROLET | 93156540 | |
DACIA | 60 01 543 357 | |
DACIA | 77 00 274 177 | |
DACIA | 82 00 033 408 | |
PIAGGIO | 112397L | |
PIAGGIO | 113219L | |
PIAGGIO | 850284 | |
HOLDEN | M3 816 5 | |
JEEP | T0730 077 | |
LIGIER | 11.2.397 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 451 103 336 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 451 103 336 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020
Jakie występują rodzaje filtrów powietrza?
27-07-2020