Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica [mm] | 76,0 |
Wysokość [mm] | 64 |
Gwintowana złączka | M20x1,5 |
Średnica 2 [mm] | 72,0 |
Średnica 3 [mm] | 62,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 |
nr EAN | 4009026934081 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 727 KNECHT
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
152087293R, 8200274858, 8200292649, 8200768927, 8200867980, 8671014020, 8671017369
8200274858, 8200292649, 8200768927, 8200867980, 8671014020, 8671017369
15200AW300, 1520800Q0D, 1520800Q0G, 1520800QAF, 15208AW300
4415442, 4418754, 4434962, 93181255, 93196050, 93198441
1651067JG0, 1651067JG1, 1651084A10, 1651084A10000, 1651084A11, 1651084A12, 1651084CT02ND
2811800310, A2811800310
46337528
0000046337528, 46337528
CHRYSLER | 0000046337528 | |
CHRYSLER | 46337528 | |
FIAT | 0000046337528 | |
FIAT | 46337528 | |
NISSAN | 15200AW300 | |
NISSAN | 1520800Q0D | |
NISSAN | 1520800Q0G | |
NISSAN | 1520800QAF | |
NISSAN | 15208AW300 | |
OPEL | 4415442 | |
OPEL | 4418754 | |
OPEL | 4434962 | |
OPEL | 93181255 | |
OPEL | 93196050 | |
OPEL | 93198441 | |
RENAULT | 152087293R | |
RENAULT | 8200274858 | |
RENAULT | 8200292649 | |
RENAULT | 8200768927 | |
RENAULT | 8200867980 | |
RENAULT | 8671014020 | |
RENAULT | 8671017369 | |
SUZUKI | 1651067JG0 | |
SUZUKI | 1651067JG1 | |
SUZUKI | 1651084A10 | |
SUZUKI | 1651084A10000 | |
SUZUKI | 1651084A11 | |
SUZUKI | 1651084A12 | |
SUZUKI | 1651084CT02ND | |
VAUXHALL | 93181255 | |
VAUXHALL | 93196050 | |
VAUXHALL | 93198441 | |
DACIA | 8200274858 | |
DACIA | 8200292649 | |
DACIA | 8200768927 | |
DACIA | 8200867980 | |
DACIA | 8671014020 | |
DACIA | 8671017369 | |
JEEP | 46337528 | |
SMART | 2811800310 | |
SMART | A2811800310 |
Zastosowanie Filtr oleju OC 727 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OC 727 KNECHT:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.