Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 727 knecht

Filtr oleju OC 727 KNECHT

OC 727 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 727
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (141 ocen)
numery handlowe:

72357177

numer części:

OC 727

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 64
Gwintowana złączka M20x1,5
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026934081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 727 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO TONALE; ARO CARPAT; DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN III, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II 1.0-2.1D 11.86-
numery OEM:
CHRYSLER      0000046337528
CHRYSLER      46337528
FIAT      0000046337528
FIAT      46337528
NISSAN      15200AW300
NISSAN      1520800Q0D
NISSAN      1520800Q0G
NISSAN      1520800QAF
NISSAN      15208AW300
OPEL      4415442
OPEL      4418754
OPEL      4434962
OPEL      93181255
OPEL      93196050
OPEL      93198441
RENAULT      152087293R
RENAULT      8200274858
RENAULT      8200292649
RENAULT      8200768927
RENAULT      8200867980
RENAULT      8671014020
RENAULT      8671017369
SUZUKI      1651067JG0
SUZUKI      1651067JG1
SUZUKI      1651084A10
SUZUKI      1651084A10000
SUZUKI      1651084A11
SUZUKI      1651084A12
SUZUKI      1651084CT02ND
VAUXHALL      93181255
VAUXHALL      93196050
VAUXHALL      93198441
DACIA      8200274858
DACIA      8200292649
DACIA      8200768927
DACIA      8200867980
DACIA      8671014020
DACIA      8671017369
JEEP      46337528
SMART      2811800310
SMART      A2811800310

Zastosowanie Filtr oleju OC 727 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 727 KNECHT:

2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-22
 3/5
Drogo
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-06
 5/5
Ok
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Dobry sklep, sprawna wysyłka i niskie ceny

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.