Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » J1315020 herth+buss jakoparts

Filtr oleju J1315020 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1315020 Filtr oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1315020

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Długość [mm] 56
średnica zewnętrzna [mm] 76
Gwint wewnętrzny [mm] M20 x 1,5
Kolor biały
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9131002
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9131003
nr EAN 4029416102715

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju J1315020 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Filtr oleju pasuje do: AIXAM COUPE; ALFA ROMEO 156, GT, GTV, SPIDER; DACIA DOKKER, DOKKER EXPRESS/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO 0.5D-2.0 10.76-
numery OEM:
ALFA ROMEO      73500506
CHRYSLER      J0871919
CITROËN      MLS 000-462 A
CITROËN      MLS 000-602
FIAT      0000071771362
FIAT      0006001073259
FIAT      6001073259
FIAT      71771362
FIAT      73500506
FORD      5006227
FORD      5013388
FORD      5013389
FORD      5016714
FORD      5016715
FORD      5016785
FORD      5016956
FORD      5017317
FORD      5017319
FORD      5027151
FORD      860X-6714AA
FORD      87BX-5L208-BAFC
FORD      920X-6714C-A
FORD      A850-X6714-AA
FORD      A850-X6714-BA
FORD      A860-X6714-BA
FORD      A860-X6714-CA
FORD      EFL294
FORD      EFL295
FORD      EFL489
GMC      09110718
GMC      09111019
GMC      9110718
GMC      9111019
GMC      93156540
GMC      93156562
LADA      7700274177
LANCIA      73500506
MITSUBISHI      M851139
MITSUBISHI      M852065
MITSUBISHI      M883804
NISSAN      15208-000AB
NISSAN      15208-00Q0D
NISSAN      15208-00Q0F
NISSAN      15208-00Q0G
NISSAN      15208-00Q0H
NISSAN      15208-00Q0J
NISSAN      15208-00Q1A
NISSAN      15208-00Q1L
NISSAN      15208-00QAA
NISSAN      15208-00QAB
NISSAN      15208-00QAC
NISSAN      15208-00QAF
NISSAN      15208-AW300
NISSAN      15208-BN700
NISSAN      82000-33408
NISSAN      82000-33468
OPEL      09110575
OPEL      09111019
OPEL      44 02 575
OPEL      4402718
OPEL      4403019
OPEL      4449274
OPEL      91 10 718
OPEL      91 11 019
OPEL      93198598
PEUGEOT      1109 A4
PEUGEOT      1109 A5
PEUGEOT      1109 P1
PEUGEOT      MLS 000-462 A
PEUGEOT      MLS 000-602
RENAULT      6 001 543 357
RENAULT      6 001 545 344
RENAULT      60 01 002 028
RENAULT      7 700 107 905
RENAULT      7 700 272 523
RENAULT      7 700 274 177
RENAULT      7 700 727 480
RENAULT      7 700 728 310
RENAULT      7 700 734 957
RENAULT      7 700 737 991
RENAULT      7 700 748 326
RENAULT      7 700 854 776
RENAULT      7 700 855 853
RENAULT      7 700 856 114
RENAULT      7 700 866 099
RENAULT      7 700 871 919
RENAULT      7 700 873 583
RENAULT      7 701 056 188
RENAULT      7 701 349 725
RENAULT      77 00 033 408
RENAULT      77 00 073 302
RENAULT      77 00 110 796
RENAULT      77 00 272 902
RENAULT      77 00 272 903
RENAULT      77 00 272 982
RENAULT      77 00 676 302
RENAULT      77 00 695 801
RENAULT      77 00 695 804
RENAULT      77 00 727 401
RENAULT      77 00 727 478
RENAULT      77 00 727 479
RENAULT      77 00 728 148
RENAULT      77 00 730 077
RENAULT      77 00 734 937
RENAULT      77 00 734 945
RENAULT      77 00 735 917
RENAULT      77 00 744 879
RENAULT      77 00 745 708
RENAULT      77 00 854 852
RENAULT      77 00 869 390
RENAULT      77 00 873 603
RENAULT      77 01 043 377
RENAULT      77 01 349 452
RENAULT      77 01 349 720
RENAULT      77 01 349 752
RENAULT      77 01 727 480
RENAULT      77 02 144 083
RENAULT      77 08 715 147
RENAULT      8 200 033 408
RENAULT      8 200 767 980
RENAULT      8 200 768 913
RENAULT      8 200 867 976
RENAULT      82 00 033 408
RENAULT      82 00 274 858
RENAULT      82 00 513 035
RENAULT      82 00 768 927
RENAULT      82 00 867 980
RENAULT      86 71 002 274
RENAULT      86 71 014 026
RENAULT      86 71 017 369
RENAULT      89 33 004 195
RENAULT      89 83 501 900
RENAULT      89 83 601 900
SUZUKI      16510-67JG0
SUZUKI      16510-67JG0-000
SUZUKI      16510-67JG1
SUZUKI      16510-67JG1-000
SUZUKI      16510-84A10
SUZUKI      16510-84A10-000
SUZUKI      16510-84A11
SUZUKI      16510-84A11-000
SUZUKI      16510-84A12
SUZUKI      16510-84A12-000
SUZUKI      16510-84CT0
SUZUKI      16510-84CT0-000
SUZUKI      16510-84CT0-2ND
SUZUKI      16510-84CT0-DOM
SUZUKI      16510-84CTO
SUZUKI      99000-990OC-309
VAUXHALL      09110575
VAUXHALL      09111019
VAUXHALL      44 02 575
VAUXHALL      4402718
VAUXHALL      4403019
VAUXHALL      4449274
VAUXHALL      91 10 718
VAUXHALL      91 11 019
VAUXHALL      93198598
DACIA      60 01 453 357
DACIA      6001545344
DACIA      7700107905
DACIA      7700110796
DACIA      7700272523
DACIA      7700272982
DACIA      7700274177
DACIA      7700727480
DACIA      7700734937
DACIA      7700734945
DACIA      7700734957
DACIA      7700748326
DACIA      7700855853
DACIA      7700856114
DACIA      7700873583
DACIA      8200033408
DACIA      8200768913
DACIA      8671002274
DACIA      8671014026
PIAGGIO      112397L
PIAGGIO      850284
JEEP      8933004195
zamienniki:
0 451 103 332
brak
BOSCH
10-0106
brak
KAGER
08470106
brak
KNECHT
50013504/10
brak
KOLBENSCHMIDT
50013507
brak
KOLBENSCHMIDT
50014044
brak
KOLBENSCHMIDT
W 75/2
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
ADN12118
brak
BLUE PRINT
WL7254
brak
QUINTON
161013150200
brak
MAGNETI MARELLI
207 580
brak
TOPRAN
V46-0084
brak
VAICO

Zastosowanie Filtr oleju J1315020 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.