Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 77 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 77 | |
Wymiar gwintu | M20x1,5 | |
Wysokość [mm] | 56 | |
nr EAN | 4030776008524 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H11W02 HENGST
ALFA ROMEO | 73500506 | |
CITROËN | 1109.L4 | |
CITROËN | 1109.R8 | |
CITROËN | MLS 000-602 | |
CITROËN | MLS000462A | |
FORD | 5 006 227 | |
FORD | 5 013 388 | |
FORD | 5 013 389 | |
FORD | 5 016 714 | |
FORD | 5 016 715 | |
FORD | 5 016 785 | |
FORD | 5 016 956 | |
FORD | 5 017 317 | |
FORD | 5 017 319 | |
FORD | A 800 X 6714 AA | |
FORD | AFL 5033 | |
FORD | E 37 A 6714 B1A | |
MAZDA | AM15-14302 | |
MITSUBISHI | K 4862011 | |
MITSUBISHI | M 851139 | |
MITSUBISHI | M 852065 | |
NISSAN | 15208-00Q0F | |
NISSAN | 15208-00Q0H | |
NISSAN | 15208-00Q0J | |
NISSAN | 15208-00QAB | |
NISSAN | 15208-00QAC | |
NISSAN | 15208-BN700 | |
NISSAN | 82000-33468 | |
OPEL | 44 02 718 | |
OPEL | 44 03 019 | |
OPEL | 4449274 | |
PEUGEOT | 1109.A4 | |
PEUGEOT | 1109.A5 | |
PEUGEOT | 1109.P1 | |
PEUGEOT | 82 001 138 90 | |
RENAULT | 60 01 543 357 | |
RENAULT | 7 707 300 77 | |
RENAULT | 77 00 033 408 | |
RENAULT | 77 00 073 302 | |
RENAULT | 77 00 107 905 | |
RENAULT | 77 00 110 796 | |
RENAULT | 77 00 272 523 | |
RENAULT | 77 00 272 902 | |
RENAULT | 77 00 272 903 | |
RENAULT | 77 00 272 982 | |
RENAULT | 77 00 274 177 | |
RENAULT | 77 00 676 302 | |
RENAULT | 77 00 695 801 | |
RENAULT | 77 00 695 804 | |
RENAULT | 77 00 727 401 | |
RENAULT | 77 00 727 478 | |
RENAULT | 77 00 727 479 | |
RENAULT | 77 00 727 480 | |
RENAULT | 77 00 728 310 | |
RENAULT | 77 00 734 937 | |
RENAULT | 77 00 734 945 | |
RENAULT | 77 00 734 957 | |
RENAULT | 77 00 735 917 | |
RENAULT | 77 00 737 991 | |
RENAULT | 77 00 744 879 | |
RENAULT | 77 00 745 708 | |
RENAULT | 77 00 748 326 | |
RENAULT | 77 00 854 776 | |
RENAULT | 77 00 854 852 | |
RENAULT | 77 00 855 853 | |
RENAULT | 77 00 856 114 | |
RENAULT | 77 00 866 099 | |
RENAULT | 77 00 869 390 | |
RENAULT | 77 00 871 919 | |
RENAULT | 77 00 873 583 | |
RENAULT | 77 00 873 603 | |
RENAULT | 77 01 349 452 | |
RENAULT | 77 01 349 720 | |
RENAULT | 77 01 349 725 | |
RENAULT | 77 01 349 752 | |
RENAULT | 77 01 727 480 | |
RENAULT | 77 02 144 083 | |
RENAULT | 77 08 715 147 | |
RENAULT | 8 200 513 035 | |
RENAULT | 82 00 033 408 | |
RENAULT | 82 00 768 913 | |
RENAULT | 82 00 867 976 | |
RENAULT | 86 71 002 274 | |
RENAULT | 86 71 014 026 | |
RENAULT | 89 33 004 195 | |
RENAULT | 89 83 501 900 | |
RENAULT | 89 83 601 900 | |
SUZUKI | 16510-84A10 | |
SUZUKI | 16510-84CT0 | |
SUZUKI | 16510-84CTO | |
TOYOTA | 12163-82301 | |
PIAGGIO | 112397L | |
PIAGGIO | 113219L | |
PIAGGIO | 850284 | |
LAMBORGHINI | 107.2175.107.00 | |
LAMBORGHINI | 107.2175.117.06 | |
JEEP | 33 04 159 | |
LIGIER | 11.2.397 |
Zastosowanie Filtr oleju H11W02 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H11W02 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020