Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 81 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 65 | |
Wymiar gwintu | M20x1,5 | |
Wysokość [mm] | 77 | |
nr EAN | 4030776001143 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H13W01 HENGST
FORD | 3 252 742 | |
FORD | 5 012 574 | |
FORD | 5 021 023 | |
FORD | E 7 GZ 6731 A | |
FORD | E 92 Z 6731 A | |
HONDA | 13400-PH1-004 | |
HONDA | 15400 PLG 003 | |
HONDA | 15400 PR3 005 | |
ISUZU | 1-5208A-A03-0 | |
ISUZU | 1-5400P-R30-04 | |
ISUZU | 2-94456-641 | |
ISUZU | 5-86202-200-0 | |
ISUZU | 8-94101-021-0 | |
ISUZU | 8-94135-747-0 | |
ISUZU | 8-94201-942 | |
ISUZU | 8-94201-942-3 | |
ISUZU | 8-94243-270-0 | |
ISUZU | 8-94243-502 | |
ISUZU | 8-94243-502-0 | |
ISUZU | 8-94243-502-1 | |
ISUZU | 8-94251-110-0 | |
ISUZU | 8-94420-411 | |
ISUZU | 8-94430-411 | |
ISUZU | 8-94430-411-1 | |
ISUZU | 8-94430-411-2 | |
ISUZU | 8-94456-741-2 | |
ISUZU | 8-97140-666-0 | |
ISUZU | 8-97209-306-0 | |
ISUZU | 9-42019-42 | |
ISUZU | 94201942 | |
MAZDA | 0000-230370 | |
MAZDA | 0324-23802 | |
MAZDA | 2303-70 | |
MAZDA | 3032-414300 | |
MAZDA | 3702-3802 | |
MAZDA | 8713-23802 | |
MAZDA | N321-23802 | |
MAZDA | RF01-23802 | |
MAZDA | RF01-23802A | |
MAZDA | RF01-23802A9A | |
MAZDA | RF2A-14302A | |
MAZDA | RF42-14302 | |
MAZDA | RF79-14302 | |
MAZDA | RFY2-14302 | |
MAZDA | RFY2-143029A | |
MAZDA | RFY5-14302 | |
MERCEDES-BENZ | 122 180 01 10 | |
MITSUBISHI | 34540-01300 | |
MITSUBISHI | 40633-96 | |
MITSUBISHI | D 001450 | |
MITSUBISHI | K 466201 | |
MITSUBISHI | K 466201-0 | |
MITSUBISHI | K 486201 | |
MITSUBISHI | K 9665400 | |
MITSUBISHI | MB 134953 | |
MITSUBISHI | MD 001445 | |
MITSUBISHI | MD 007095 | |
MITSUBISHI | MD 007360 | |
MITSUBISHI | MD 017440 | |
MITSUBISHI | MD 030795 | |
MITSUBISHI | MD 031805 | |
MITSUBISHI | MD 061445 | |
MITSUBISHI | MD 069982 | |
MITSUBISHI | MD 071462 | |
MITSUBISHI | MD 071462 A | |
MITSUBISHI | MD 084693 | |
MITSUBISHI | MD 097003 | |
MITSUBISHI | MD 136466 | |
MITSUBISHI | MD 136790 | |
MITSUBISHI | MD 322508 | |
MITSUBISHI | MD 352626 | |
MITSUBISHI | MD 356000 | |
MITSUBISHI | ME 017440 | |
MITSUBISHI | MZ 690150 | |
MITSUBISHI | N 32513Z40 | |
MITSUBISHI | XD 00 145 | |
NISSAN | 15208-HC254 | |
NISSAN | 15208-HC300 | |
OPEL | 56 50 304 | |
OPEL | 6 50 393 | |
OPEL | 6 503 06 | |
SUBARU | 15208-AA030 | |
SUBARU | 15208-AA031 | |
SUBARU | 38087-24100 | |
VAUXHALL | 942 01942 | |
VAUXHALL | VOF500 | |
HYUNDAI | 26300-11100 | |
HYUNDAI | 26300-21000 | |
HYUNDAI | 26300-21010 | |
HYUNDAI | 26300-21A00 | |
HYUNDAI | 26300-35054 | |
HYUNDAI | 26300-35056 | |
HYUNDAI | 26300-35500 | |
HYUNDAI | 26300-35501 | |
HYUNDAI | 26300-35502 | |
HYUNDAI | 26300-35503 | |
HYUNDAI | 26300-35503AT | |
HYUNDAI | 26300-35504 | |
HYUNDAI | 26300-35505 | |
HYUNDAI | 26300-35530 | |
HYUNDAI | 26300-35531 | |
HYUNDAI | 26300-3E010 | |
HYUNDAI | H21A00 | |
HYUNDAI | S26300-35501 | |
HYUNDAI | S26300-35502 | |
HYUNDAI | S26300-35503 | |
KIA | 0 RF03 23 802 | |
KIA | 0 RF03 23 802 A | |
KIA | 0 RF03 23 802 B | |
KIA | 26300-35500 | |
KIA | 26300-35501 | |
KIA | 26300-35502 | |
KIA | 26300-35503 | |
KIA | 26300-35504 | |
KIA | 26300-35505 | |
KIA | 26300-35530 | |
KIA | 26300-35531 | |
KIA | O RF03 23 802 | |
KIA | O RF03 23 802 A | |
KIA | O RF03 23 802 B | |
KIA | RF03-23-802B | |
KIA | S26300-35501 | |
KIA | S26300-35502 | |
KIA | S26300-35503 | |
DAEWOO | A218226 | |
PROTON | PW510253 | |
SMART | 122 180 01 10 | |
GREAT WALL | SMD136466 | |
GREAT WALL | SMD136466V |
Zastosowanie Filtr oleju H13W01 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H13W01 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.