Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E343H D476 hengst

Filtr oleju E343H D476 HENGST

E343H D476 Filtr oleju HENGST
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

3893130000

numer części:

E343H D476

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20
Wysokość [mm] 114
nr EAN 4030776055009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E343H D476 HENGST

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C8, A6 C8, A7, Q5 2.0D/2.0DH/3.0DH 05.18-
numery OEM:
VAG      05L 115 466
VAG      05L 115 562
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E343H D476 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E343H D476 HENGST:

2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2019-11-22
 5/5
Ok
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST