Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 63 |
Wymiar gwintu | M20x1,5 |
Wysokość [mm] | 87 |
nr EAN | 4030776033441 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H97W05 HENGST
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
10, KORAL, YUGO TEMPO
MDX, RDX, RL, TL, TLX, TSX
1230A105, 1230A152, 1230A182, 1230A184, 30A4000100, MD05281090, MD320276, MD325714, MD352627, MD360935, MD135737, MD332687, MD365876, MZ690072, MZ690115, MZ690116, MZ690070, TS200004
46347171, 46544820, 46751179, 55230822, 55256470, 6001073249, 6001073252, 71736161, 71773184
5650301, 649007, 649008, 649010, 649012, 649013, 649014, 649020, 650134, 90511146, 94314263, 94412815, V0F225, V0F28, V0F500, V0F88, VOF225, VOF28
1520831U1B, 152089E01A
G6Y014302A, JEY014302, JEY0143029A, JEY014302A, JEYO14302, JEYO143029A, JEYO14302A, RFY0143029A
15400PC6003, 15400PC6004, 15400PC6405, 15400PH1003, 15400PH1014, 15400PH1F01, 15400PH1F02, 15400PH1F03, 15400PHI003, 15400PK1003, 15400PR3003, 15400PR3004, 15400PR3406, 15400RBAF01, 15400RTA003, 15400PLC004, 15400PLMA02, 15400PR3014, 15400RAFT01, 15400RTA004
8943687270, 8944128150
1109AE, 1109CG
11715849, 30866266
0JE1514302
1109AC, 1109AE, 1109CG
1535505, 1699522, 3396825, 3803268, AS516731AA, KL0714302B
CITROËN | 1109 AE | |
CITROËN | 1109 CG | |
FIAT | 46347171 | |
FIAT | 46544820 | |
FIAT | 46751179 | |
FIAT | 55230822 | |
FIAT | 55256470 | |
FIAT | 6001073249 | |
FIAT | 6001073252 | |
FIAT | 71736161 | |
FIAT | 71773184 | |
FORD | 1 535 505 | |
FORD | 1 699 522 | |
FORD | 3 396 825 | |
FORD | 3 803 268 | |
FORD | AS51-6731-AA | |
FORD | KL07-14-302B | |
HONDA | 15400 PC6 003 | |
HONDA | 15400 PC6 004 | |
HONDA | 15400 PC6 405 | |
HONDA | 15400 PH1 003 | |
HONDA | 15400 PH1 014 | |
HONDA | 15400 PH1 F01 | |
HONDA | 15400 PH1 F02 | |
HONDA | 15400 PH1 F03 | |
HONDA | 15400 PHI 003 | |
HONDA | 15400 PK1 003 | |
HONDA | 15400 PR3 003 | |
HONDA | 15400 PR3 004 | |
HONDA | 15400 PR3 406 | |
HONDA | 15400 RBA F01 | |
HONDA | 15400 RTA 003 | |
HONDA | 15400-PLC-004 | |
HONDA | 15400-PLM-A02 | |
HONDA | 15400-PR3-014 | |
HONDA | 15400-RAF-T01 | |
HONDA | 15400-RTA-004 | |
ISUZU | 8-94368-727-0 | |
ISUZU | 8-94412-815-0 | |
MAZDA | G6Y0-14302A | |
MAZDA | JEY0-14302 | |
MAZDA | JEY0-14302-9A | |
MAZDA | JEY0-14302A | |
MAZDA | JEYO-14302 | |
MAZDA | JEYO-14302-9A | |
MAZDA | JEYO-14302A | |
MAZDA | RFY0-143029A | |
MITSUBISHI | 1230A105 | |
MITSUBISHI | 1230A152 | |
MITSUBISHI | 1230A182 | |
MITSUBISHI | 1230A184 | |
MITSUBISHI | 30A40-00100 | |
MITSUBISHI | MD 05281090 | |
MITSUBISHI | MD 320276 | |
MITSUBISHI | MD 325714 | |
MITSUBISHI | MD 352627 | |
MITSUBISHI | MD 360935 | |
MITSUBISHI | MD135737 | |
MITSUBISHI | MD332687 | |
MITSUBISHI | MD365876 | |
MITSUBISHI | MZ 690072 | |
MITSUBISHI | MZ 690115 | |
MITSUBISHI | MZ 690116 | |
MITSUBISHI | MZ690070 | |
MITSUBISHI | TS200004 | |
NISSAN | 15208-31U1B | |
NISSAN | 15208-9E01A | |
OPEL | 56 50 301 | |
OPEL | 6 49 007 | |
OPEL | 6 49 008 | |
OPEL | 6 49 010 | |
OPEL | 6 49 012 | |
OPEL | 6 49 013 | |
OPEL | 6 49 014 | |
OPEL | 649 008 | |
OPEL | 649020 | |
OPEL | 650134 | |
OPEL | 90 511 146 | |
OPEL | 94 314 263 | |
OPEL | 94412815 | |
OPEL | V0F225 | |
OPEL | V0F28 | |
OPEL | V0F500 | |
OPEL | V0F88 | |
OPEL | VOF225 | |
OPEL | VOF28 | |
PEUGEOT | 1109.AC | |
PEUGEOT | 1109.AE | |
PEUGEOT | 1109.CG | |
SUZUKI | 16510-82Z02 | |
VAUXHALL | 649 014 | |
VAUXHALL | VOF500 | |
VAUXHALL | VOF88 | |
VOLVO | 11715849 | |
VOLVO | 30866266 | |
HYUNDAI | 0JE15-14302 | |
KIA | 0JE15-14302 | |
PROTON | PW510577 | |
PROTON | PW510577 E | |
PROTON | PW811577 | |
ZHONGHUA | 3102202 | |
JAC | 1017110GG010 | |
GREAT WALL | 1017100-EG01 | |
GREAT WALL | SMD 360935V | |
BRILLIANCE | SMD 360935 | |
BYD | 17.01.1400F3003 | |
DONGFENG HONDA | 15400-PLM-A01 | |
DONGFENG HONDA | 15400-PLM-A02 | |
DONGFENG HONDA | 15400-R5G-H01 |
Zastosowanie Filtr oleju H97W05 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H97W05 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.