Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.1 (1982.08-1984.07) 136km » H221W hengst
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.1 (1982.08-1984.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H221W HENGST

H221W Filtr oleju HENGST
hengst H221W
Filtr oleju H221W
H221W
hengst H221W Filtr oleju
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

2578100000

numer części:

H221W

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]70
Wymiar gwintuM20x1,5
Wysokość [mm]67
nr EAN4030776022827

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H221W HENGST

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO TONALE, DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN III, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO 1.0-2.1D 03.86-
numery OEM:
HONDA      15400-RZ0-G01
MERCEDES-BENZ      281 180 03 10
MERCEDES-BENZ      A 281 180 03 10
NISSAN      15200-AW300
NISSAN      15208-00Q0D
NISSAN      15208-00Q0G
NISSAN      15208-00QAF
NISSAN      15208-AW300
OPEL      4 415 442
OPEL      4434962
RENAULT      82 00 274 858
RENAULT      82 00 768 927
RENAULT      82 00 867 980
SUZUKI      16510-67JG0
SUZUKI      16510-67JG0-000
SUZUKI      16510-67JG1
SUZUKI      16510-67JG1-000
SUZUKI      16510-84A11
SUZUKI      16510-84A11-000
SUZUKI      16510-84A12
SUZUKI      16510-84A12-000
SUZUKI      16510-84CT0-2ND
SSANGYONG      1731840025

Zastosowanie Filtr oleju H221W HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H221W HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST