Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 72 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
Wysokość [mm] | 75 | |
nr EAN | 4030776025859 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H315W HENGST
FORD | 1 007 705 | |
FORD | 1 007 706 | |
FORD | 1 056 613 | |
FORD | 1 070 521 | |
FORD | 1 098 162 | |
FORD | 1 455 760 | |
FORD | 1 667 890 | |
FORD | 1 678 162 | |
FORD | 1 682 366 | |
FORD | 1 714 387 | |
FORD | 1 883 037 | |
FORD | 2 164 292 | |
FORD | 7S7G 6714 EA | |
FORD | 7S7G-6714-AA | |
FORD | 7S7G-6714-BA | |
FORD | 7S7G-6714-CA | |
FORD | 96MM 6714 B1A | |
FORD | BM5G-6714-AA | |
FORD | EM5G-6714-AA | |
FORD | GN1G-6714-AB | |
FORD | Z622 14302 A | |
MAZDA | 1E05-14-302E | |
MAZDA | 1E05-14302 | |
MAZDA | 1E05-14302A | |
MAZDA | 1E05-14302B | |
MAZDA | 1E05-14302C | |
MAZDA | 1E05-14302D | |
MAZDA | 1E06-14302 | |
MAZDA | 1E08-14-302A | |
MAZDA | C201-14-302 | |
VOLVO | 30777486 | |
VOLVO | 30777487 | |
VOLVO | 31339023 | |
CHANGAN FORD MAZDA | 7S7G 6714 DA | |
CHANGAN FORD MAZDA | C605 14302 |
Zastosowanie Filtr oleju H315W HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H315W HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020
Jakie występują rodzaje filtrów powietrza?
27-07-2020