Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » J1313021 herth+buss jakoparts

Filtr oleju J1313021 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1313021 Filtr oleju HERTH+BUSS JAKOPARTS
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

J1313021

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 78
średnica zewnętrzna [mm] 76
Gwint wewnętrzny [mm] 3/4 - 16UNF
Kolor czarny
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9131003
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9131002
nr EAN 4029416096700

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju J1313021 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Filtr oleju pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III; FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV 1.0-2.5 10.77-
numery OEM:
FORD      1007705
FORD      1007706
FORD      1026285
FORD      1056613
FORD      1070521
FORD      1070523
FORD      1072434
FORD      1098162
FORD      1143677
FORD      1218846
FORD      1250507
FORD      1455760
FORD      1559937
FORD      1595247
FORD      1667890
FORD      1678162
FORD      1682366
FORD      1714387
FORD      1751529
FORD      1883037
FORD      1911897
FORD      1S7E-6714-BA
FORD      1S7G-6714-CA
FORD      1S7G-6714-DA
FORD      5003331
FORD      5008718
FORD      5008719
FORD      5008720
FORD      5008721
FORD      5008722
FORD      5010292
FORD      5012000
FORD      5015485
FORD      6057166
FORD      6057167
FORD      6062305
FORD      6066094
FORD      6066096
FORD      6141811
FORD      741M-6714-BA
FORD      77BM-6714-AA
FORD      77BM-6714-C1A
FORD      77BM-6714-C2A
FORD      7S7G-6714-A1A
FORD      7S7G-6714-AA
FORD      7S7G-6714-BA
FORD      7S7G-6714-BB
FORD      7S7G-6714-CA
FORD      81SM-.6714-A4A
FORD      81SM-6714-A2A
FORD      84BM-6714-AA
FORD      96MM-6714-A1A
FORD      96MM-6714-A2A
FORD      96MM-6714-B1A
FORD      97MM-6714-A1A
FORD      97MM-6714-A4A
FORD      97MM-6714-A5A
FORD      97MM-6714-B1A
FORD      97MM-6714-B4A
FORD      97MMM-6714-B5A
FORD      9W7E-6714-AA
FORD      A770X-6714-DA
FORD      A810X-6714-GA
FORD      A810X-6714-HA
FORD      A810X-6714-JA
FORD      A810X-6714-KA
FORD      A810X-6714-LA
FORD      A820X-6714-JA
FORD      A830X-6714-AKA
FORD      AA6E-6714-AA
FORD      BM5G6714AA
FORD      EM5G6714AA
MAZDA      1E05-14-302
MAZDA      1E05-14-302A
MAZDA      1E05-14-302B
MAZDA      1E05-14-302C
MAZDA      1E05-14-302D
MAZDA      1E05-14-302E
MAZDA      1E05-14-302E9A
MAZDA      1E06-14-302
MAZDA      C201-14-302
MAZDA      C601-14-302
MAZDA      C601-14-3X2A
MAZDA      LF01-14-300
MAZDA      LF05-14-302
MAZDA      LF05-14-302A
MAZDA      LF10-14-302
MAZDA      LF10-14-302 9A
MAZDA      LF10-14-3029B
MAZDA      LF10-14-302A9B
MAZDA      LFY1-14-302
MAZDA      SHY1-14-302
VOLVO      30711616
VOLVO      30731879
VOLVO      30777486
VOLVO      30777487
VOLVO      31339023
zamienniki:
10-0033
brak
KAGER
10-0121
brak
KAGER
0 986 AF1 169
brak
BOSCH
10-0193
brak
KAGER
OE189/T10
brak
CHAMPION
09666256
brak
KNECHT
F 00E 160 382
brak
BOSCH
50013511
brak
KOLBENSCHMIDT
WL7187
brak
QUINTON
WL7323
brak
QUINTON
161013130210
brak
MAGNETI MARELLI
V25-0103
brak
VAICO
V25-0145
brak
VAICO
50014566
brak
KOLBENSCHMIDT

Zastosowanie Filtr oleju J1313021 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.