Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 72 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
Wysokość [mm] | 75 | |
nr EAN | 4030776025859 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H315W HENGST
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1007705, 1007706, 1056613, 1070521, 1098162, 1455760, 1667890, 1678162, 1682366, 1714387, 1883037, 2164292, 7S7G6714EA, 7S7G6714AA, 7S7G6714BA, 7S7G6714CA, 96MM6714B1A, BM5G6714AA, EM5G6714AA, GN1G6714AB, Z62214302A
1E0514302E, 1E0514302, 1E0514302A, 1E0514302B, 1E0514302C, 1E0514302D, 1E0614302, 1E0814302A, C20114302
30777486, 30777487, 31339023
FORD | 1 007 705 | |
FORD | 1 007 706 | |
FORD | 1 056 613 | |
FORD | 1 070 521 | |
FORD | 1 098 162 | |
FORD | 1 455 760 | |
FORD | 1 667 890 | |
FORD | 1 678 162 | |
FORD | 1 682 366 | |
FORD | 1 714 387 | |
FORD | 1 883 037 | |
FORD | 2 164 292 | |
FORD | 7S7G 6714 EA | |
FORD | 7S7G-6714-AA | |
FORD | 7S7G-6714-BA | |
FORD | 7S7G-6714-CA | |
FORD | 96MM 6714 B1A | |
FORD | BM5G-6714-AA | |
FORD | EM5G-6714-AA | |
FORD | GN1G-6714-AB | |
FORD | Z622 14302 A | |
MAZDA | 1E05-14-302E | |
MAZDA | 1E05-14302 | |
MAZDA | 1E05-14302A | |
MAZDA | 1E05-14302B | |
MAZDA | 1E05-14302C | |
MAZDA | 1E05-14302D | |
MAZDA | 1E06-14302 | |
MAZDA | 1E08-14-302A | |
MAZDA | C201-14-302 | |
VOLVO | 30777486 | |
VOLVO | 30777487 | |
VOLVO | 31339023 | |
CHANGAN FORD MAZDA | 7S7G 6714 DA | |
CHANGAN FORD MAZDA | C605 14302 |
Zastosowanie Filtr oleju H315W HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H315W HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.