Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, E814H D191 hengst

Filtr oleju E814H D191 HENGST

E814H D191 Filtr oleju HENGST
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (11 ocen)
numery handlowe:

1115110000

numer części:

E814H D191

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 71
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
Wysokość [mm] 80
nr EAN 4030776021370
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E814H D191 HENGST

Filtr oleju pasuje do: LEXUS GS, GX, IS C, IS II, IS III, LS; PONTIAC VIBE; TOYOTA AURIS, AVENSIS, COROLLA, COROLLA VERSO, FJ CRUISER, LAND CRUISER PRADO, RAV 4 III, RAV 4 IV 1.8-5.0H 04.05-
numery OEM:
TOYOTA      04151-31060
TOYOTA      04152-0R010
TOYOTA      04152-26010
TOYOTA      04152-31020
TOYOTA      04152-31030
TOYOTA      04152-31040
TOYOTA      04152-31060
TOYOTA      04152-31080
TOYOTA      04152-38010
TOYOTA      04152-YZZA2
TOYOTA      04152-YZZA3
TOYOTA      04152-YZZA5
FAW TOYOTA      04152-0P010

Zastosowanie Filtr oleju E814H D191 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E814H D191 HENGST:

2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-03-20
 5/5
ok
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Ok
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
zobacz instrukcję montażu E814H D191

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST